Bokt.be aan het leeglopen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Equita

Bokt.be aan het leeglopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 21:39

Al een tijdje is het op de Belgische versie van Bokt erg stil, en dat vind ik als Belg erg jammer. Want Bokt.be vind ik gewoon gezelliger en handiger om iets te zoeken in mijn regio. Ik denk dat vele andere Belgen er ook zo over denken. Ik hoop dat ik met dit bericht een beetje meer mensen naar Bokt.be kan trekken. Hopelijk tot snel!

itsmi

Re: Bokt.be aan het leeglopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 21:43

Ik wist niet eens dat dat bestond!

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 21:50

Ja, heb ook al geklaagd op .be dat het jammer is dat er zo weinig gepost wordt, ik vind het daar gemoedelijker dan hier, gebeurt heel zelden dat je een reltopic of zo hebt. Vooral door de nieuwe layout zijn er nogal wat mensen "overgelopen". Er zijn ook een aantal ex-be-Bokkers die nu meer contact houden via fb.

Ik kom enkel op .nl omdat het op .be idd zo doods is. TS, zullen we dan maar samen terugkeren naar .be ? :)

leanR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 21:57

Ik wist sinds kort pas dat .be bestond, bij toeval op beland.
Jammer dat het zo leegloopt!

Equita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 22:14

@hwn, ik heb je post op .be gelezen en op gereageerd. Ik heb zelf geen Facebook en vind Bokt.be daarom ook zo handig om toch wat meer te leren en dingen te zoeken in mijn regio

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 21:33

Wat een na-aperij zeg. Er is maar één BOKT! En da's.... jawel... je raadt het al!

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 21:39

hwn schreef:
Ja, heb ook al geklaagd op .be dat het jammer is dat er zo weinig gepost wordt, ik vind het daar gemoedelijker dan hier, gebeurt heel zelden dat je een reltopic of zo hebt. Vooral door de nieuwe layout zijn er nogal wat mensen "overgelopen". Er zijn ook een aantal ex-be-Bokkers die nu meer contact houden via fb.

Ik kom enkel op .nl omdat het op .be idd zo doods is. TS, zullen we dan maar samen terugkeren naar .be ? :)

hoe kleiner een forum is, hoe beheersbaarder, immers ons kent ons, dus men staat minder gerel toe (sociaal toezicht zeg maar).. Als je bokt.be drukker probeert te krijgen, dan zul je ook met meer reltopics te maken krijgen.. Waarschijnlijk gaat het daar juist zo gemoedelijk omdat het zo kleinschalig is..

maar waarom vragen jullie dan niet of je de oude lay out terug kunt krijgen?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 18:54

HorseyDude schreef:
Wat een na-aperij zeg. Er is maar één BOKT! En da's.... jawel... je raadt het al!

Amen!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 18:58

Van wie is bokt.be dan? :P

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 19:00

HorseyDude schreef:

Dit zal mede wel een rede zijn dat ze liever naar bokt.be gaan dan hier blijven. :')

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 19:01

HorseyDude schreef:

Helemaal mee eens.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 19:54

Geryon schreef:

Iemand die mee wil liften op de bekendheid van het ECHTE Bokt... maar daarin hopelijk in faalt!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 20:07

Ik heb in het verleden wel meer op paardenfora gezeten. Maar echt geen 1 zo druk als hier hoor :n

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 20:18

Cinnepin schreef:
Ik heb in het verleden wel meer op paardenfora gezeten. Maar echt geen 1 zo druk als hier hoor :n

Omdat dit ook de grootste van het web is :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 20:19

HorseyDude schreef:
Geryon schreef:

Iemand die mee wil liften op de bekendheid van het ECHTE Bokt... maar daarin hopelijk in faalt!

Niet zo heel aardig gezegd eigenlijk. Waarom zouden er niet meer fora naast elkaar mogen bestaan?

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 20:28

HorseyDude schreef:
Geryon schreef:

Bokt.be bestaat al wat langer dan vandaag en heeft bitter weinig te maken met bokt.nl behalve het onderwerp.
Bokt.be bestaat al 11 jaar....
Beetje snibbig om het zo hier te plaatsen, dat ben ik niet gewend van je :)

En waarom het leeggelopen is?
Sinds de lay-out onder handen is genomen is het gewoon niet meer aangenaam om op te zitten.
Waar je vroeger een klikje voor moest doen moet je nu serieus gaan zoeken en omwegen maken.
Totaal geen overzicht, en in dat blauw met onduidelijke lijnen moet je alles al half gaan ontcijferen.
En dan die schreeuwerige notificaties rechtsbovenin, brrr....
Heel onaangenaam.

Moesten ze de oude lay-out terug invoeren zou het nog terug tot leven kunnen komen maar tot dan zie ik het maar somber in.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 22:18

HorseyDude schreef:
Geryon schreef:

Waar slaat dit nou weer op?

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 19:02

Vind de reacties ook maar wat ongepast.. En in mijn ogen zelf een beetje kinderachtig. Maar bon, dat is mijn mening.

Ik heb een tijdje op Bokt.be gezeten, maar ik droop het ook algauw af aangezien het forum niet zo heel actief is als hier. Ik heb wel graag snel response. Maar aan de andere kant, vertoefde ik liever op .be ivm er inderdaad véél minder reltopics waren, iedereen was gezelliger met elkaar, ... Ik weet niet, die charme mis ik op .nl soms wel. (Al heb ik heel leuke mensen leren kennen door dit forum!)