Paard & Kennis

Moderators: Duhelo, Essie73, chocobroodje, Ods, Dreamy

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Quir

Paard & Kennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-15 14:09

Hoi Bokkers! :D

Ik ben begonnen met een informatieve blog of althans dat wil ik er graag van gaan maken! Nu wil ik heel graag van jullie weten over welke onderwerpen je graag meer zou willen weten of lezen. Of welke vragen je hebt en hier graag antwoord op zou willen.

Het mag overal over gaan, anatomie, fysiologie, voeding, gezondheid, dressuur, springen, longeren, kleur genetica, harnachement, keuringen, wedstrijden, enzovoorts, enzovoorts. Kortom alles dus!

Op dit moment staat er nog niet zoveel op de blog, maar tips zijn altijd van harte welkom! Zowel qua lay-out van de blog als inhoudelijk en idee├źn voor nieuwe berichten.

Wat zou jij graag als volgend blog bericht willen zien?

www.paardenkennis.blogspot.nl

Jag vill, jag kan, jag ska

If you can dream it, you can do it.

Heb jij tijd om mee te doen aan een onderzoek van de HAS Hogeschool?
Nirvana_

Re: Paard & Kennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:40

Interessant idee!

Hou vooral voor ogen voor wie je blog bestemd is. Tieners of ouder? Manegeruiter, verzorgpaard of eigen? Mensen met weinig voorkennis of met veel?
Zo zie je dat bijv horselistening.com zich richt op dressuurruiter en problemen waar zij tegenaan lopen en richt een site als Science of Motion zich op 'hoe beweegt een paard'.
Je kan prima verschillende onderwerpen erbij pakken, maar zorg wel dat ze van ongeveer hetzelfde niveau zijn!

All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by frost.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie