Hebben jullie dit filmje gezien????

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

7ofhearts

Hebben jullie dit filmje gezien????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 17:21

Gister zat ik als kattenliefhebber met samen geknepen billen achter mijn pc bij het zien van dit filmpje.

http://prutsfm.nl/prutsfm/index.php/opm ... igvleugel/

Complimenten aan de piloot die dit waanzinnig goed heeft aangepakt en aan de kat..........
Die op zijn minst 9 engeltjes op zijn schouder moet hebben gehad.

Selina

Re: Hebben jullie dit filmje gezien????

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 17:24

Je ziet de kat op een gegeven moment denken van:
Yea this is cool
im tha boss
look at me
flying
you birds laughing now
told ya i can fly

Ok, ik hou al op :+

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 17:26

Hahah ja ik dacht ook de hele tijd laat het alsjeblieft goed aflopen := Die kat heeft ook wat te vertellen thuis :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 17:29

Hahahaha je ziet die kat ook gewoon echt droog kijken :')

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 18:11

Zal die kat vast blij mee geweest zijn :=

vraagteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 18:19

Complimenten aan de piloot?!
Sorry hoor maar die man heeft zijn werk niet goed gedaan. Je hoort voordat je instapt een rondje om je toestel heen te lopen (zogenaamde walk around) en als hij dat goed had gedaan had hij dat arme beestje niet over het hoofd kunnen zien.

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 18:30

Ik zou die conclusie niet zo snel trekken vraagteken. Daarnaast zegt de beste man dat hij wel degelijk gecheckt heeft maar dat hij ze of niet gezien heeft, of dat ze erin kroop nadat hij al gecheckt had. Makkelijk om iemand gelijk de schuld te geven..

Zelf vond ik het eigenlijk een hilarisch filmpje :D Hoe die ook aan komt wandelen: "Wat rammelt hier allemaal? Dat was daarstraks toch niet zo hoor! Toch maar even checken want zo kan ik niet lekker tukken." Wel even eng op het moment dat mevrouw of meneer poes uit de vleugel denkt te springen maar zich snel bedenkt als hij/zij de felle wind voelt. Die piloot zijn gezicht ook als hij die kat ontdekt _O-

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 18:34

Ik moest stiekem ook wel heel hard lachen :P (Maar dat komt ook, omdat ik al wist dat de kat weer veilig aan de grond kwam).
Hoeveel katten vliegen nou mee? :P HahahA. En ik vind ook goed van de piloot dat ie weer terug gaat om de kat op de grond te zetten.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 18:41

Ik heb het flimpje gezien en ik vind dat de piloot het heel goed gedaan heeft.
Hij bleef heel erg rustig en draaide zijn vliegtuig om het zo snel en rustig mogelijk aan de grond te zetten.
Ook de dame die er naast zit, bleef mooi rustig, doordat ze niet probeerde de kat te pakken, raakte de kat ook niet in paniek.

We moeten niet te veel al het negatieve willen zien, maar gewoon de positieve kant proberen te bekijken, de piloot bleef rustig, zette vrij snel het vliegtuigje aan de grond en de kat heeft het overleeft, dus toch een mooi afloop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 18:50

Ik heb hem al wel voorbij zien komen, maar durf hem niet te bekijken. :')
Heb zo'n onwijze medelijden met het diertje dat mijn hart er pijn van doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 18:55

Toch gekeken en die kop van die man als die de poes ontdekt. _O-
Hoop wel dat de poes nu niet verdwaald is en de weg terug naar huis vindt.

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 18:55

Die kat lijkt we, erg op zijn gemak :') 'ja doe maar rustig aan hoor, ik zit hier wel goed'.

Ik zou toch wel even heel erg schrikken als dat bij mij gebeurde :j gelukkig is het goed gekomen!

leanR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 19:05

Dat hoofd van die vent :') :evaw:
Vraag me dan toch af hoe zo'n vliegtuig voor een vlucht wordt gecontroleerd.. Blijkbaar niet?

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 19:06

Pff, ja ik hield mijn hart vast...
Wat ik niet snap, is waarom ze hem niet vastpakken. Ik zou als de door zijn dat hij eraf zou vallen, zo hoog in de lucht.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 19:16

Ik denk dat áls ze hem in de lucht zouden hebben proberen te pakken de kat mogelijk helemaal gek zou zijn geworden.
Zou ook een risico zijn geweest.

Door die kist inderdaad zo snel en zorgvuldig mogelijk aan de grond te zetten, en iedereen tamelijk rustig bleef is dit denk ik zo goed afgelopen.

Denk dat de piloot wel degelijk zijn vliegtuig voor vertrek heeft nagekeken, maar dat zoiets volgens een checklist aan risicovolle punten gaat.
Waarschijnlijk heeft "Check de vleugels aan weerszijde van het vliegtuig omdat daar mogelijk een een dierlijke verstekeling in zit "er niet op gestaan.........
Nóg niet :))

vraagteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 19:44

[quote="xHaithi"]Ik zou die conclusie niet zo snel trekken vraagteken. Daarnaast zegt de beste man dat hij wel degelijk gecheckt heeft maar dat hij ze of niet gezien heeft, of dat ze erin kroop nadat hij al gecheckt had. Makkelijk om iemand gelijk de schuld te geven..

Ik denk dat ik best uit mijn eigen ervaring mag spreken en zeggen dat je dit diertje echt wel had gezien in een toestel als deze..... En ik geef niemand de schuld zo zeer want ik denk ook dat hij niet met opzet voor deze situatie kiest ;-)

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 20:10

Ik denk inderdaad niet dat iemand bewust met een kat in de vleugel gaat rondvliegen nee :') Zijn kattennageltjes trouwens niet gevaarlijk in die vleugels, gezien je zegt ervaring te hebben met dergelijke toestellen? Of het gewicht van zo'n kat? Het ziet er een vrij licht toestel uit dus dan lijkt zoiets me wel belangrijk.

Ook ik vind het knap trouwens dat iedereen zo rustig bleef en net goed dat niemand geprobeerd heeft het dier te pakken. Ik denk dat het dan net wel verkeerd afgelopen was. Nu zat de kat nog relatief veilig, dan zou ze los op schoot hebben gezeten. Tel daar dan wat angstmanoeuvres van de haarbal in kwestie bij op en ik vrees dat het poezebeest zijn of haar laatste vlucht gemaakt had.

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 20:19

Nee, maar ik bedoel gewoon in een snelle beweging grijpen en gewoon niet meer loslaten. Veel minder kans dat het diertje eraf schuift/springt.
Maar maakt ook niet uit. :') Hij is weer veilig aan de grond. :)

vraagteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 20:24

Het is een ultra light. Die kan niet veel hebben, snel uit balans. Zuchtje wind en je ligt om... Het is maar goed dat hij (zowel de vlieger als de poes) zo rustig is gebleven.
Arm beessie, wel leuk dat ie nu mascotte van de vliegclub is. Zouden ze hem Top Gun noemen? :P

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 20:36

Hahaha.
Woooow kat!

Kat : hoi.... alles goed?

Ook gewoon geen klein poessie ofzo. Neu

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 20:39

Cheetahfan schreef:
Nee, maar ik bedoel gewoon in een snelle beweging grijpen en gewoon niet meer loslaten. Veel minder kans dat het diertje eraf schuift/springt.

Vergeet niet hoe snel katten zijn. Als die vrouw hem even snel had willen pakken was het waarschijnlijk veel slechter afgelopen. Grote kans dat hij dan wegspringt.

leanR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 20:42

RaafSmits schreef:
Denk dat de piloot wel degelijk zijn vliegtuig voor vertrek heeft nagekeken, maar dat zoiets volgens een checklist aan risicovolle punten gaat.
Waarschijnlijk heeft "Check de vleugels aan weerszijde van het vliegtuig omdat daar mogelijk een een dierlijke verstekeling in zit "er niet op gestaan.........
Nóg niet :))

Wellicht in de toekomst…… :')

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 21:15

CheetahfanNee, maar ik bedoel gewoon in een snelle beweging grijpen en gewoon niet meer loslaten. Veel minder kans dat het diertje eraf schuift/springt.

In dat geval denk ik niet dat je ooit met een écht boze/bange kat te maken hebt gehad.
Het is niet voor niks dat de meeste dierenartsen niet zitten te springen op een kat in de spreekkamer/behandeltafel.
Zij hebben 10 keer liever met een linke hond te doen dan één keer met een linke kat. :o

Ik ben er eigenlijk ook van overtuigd dat het dier dan te pletter gevallen zou zijn.
Men zegt niet voor niks een kat in het nauw maakt gekke sprongen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 11:55

BB ---> LN

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 12:09

Duurt nog vrij lang voor die vrouw iets doorheeft ook.

Kat, die niet vastgehouden wilt worden, vasthouden met 1 hand is niet te doen. Ongelukken gegarandeerd. Piloot heeft het prima gedaan!