Ikwilknaagdieren.nl

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sperziemone

Ikwilknaagdieren.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-15 21:48

Afbeelding

Sommigen zullen wel vaker wat voorbij zien komen over mijn project: http://www.ikwilknaagdieren.nl
Het was in eerste instantie mijn afstudeerproject, maar sinds een half jaar ben ik bezig de site écht te realiseren!

Met de site wil ik (potentiële) baasjes voorlichten over de aanschaf en verzorging, gezien er nogal wat fout gaat op dat gebied.
Nog lang niet alles is af, maar ik ben al aardig op weg! *\o/* Neem alvast een kijkje bij de cavia's en konijnen!

Dus ken je iemand die erover nadenkt konijnen of knaagdieren te nemen? Of iemand die wel wat meer info kan gebruiken? Verwijs ze naar http://www.ikwilknaagdieren.nl :D
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 12-05-15 17:49, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Facebook link voor likes weg gehaald

Nightingale

Re: Ikwilknaagdieren.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:46

Ik vind het echt een superleuke site, de lay-out en illustraties zijn geweldig _O_
Ik vind alleen de uitklapmenuutjes niet zo handig. Als je bijvoorbeeld op 'Knaagdieren' bovenaan klikt, kom je op een heel ander soort pagina uit dan wanneer je via Knaagdieren naar bijvoorbeeld Cavia's gaat. Ik vind het meestal prettiger als die 'hoofdknoppen' ofwel geen reactie geven als je erop klikt, ofwel leiden naar een pagina waar je alsnog de links vindt naar de onderliggende pagina's. Als je begrijpt wat ik bedoel :D

Maar verder echt top!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:55

Wat een ontzettend leuke website zeg!!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 13:01

Wat grappig ook dat Cavia Opvang Rozan erbij staat, daar heb ik anderhalf jaar geleden een fantastisch mannetje gehaald :D
Ik heb stage gelopen bij dierenopvang Skukuza in IJsselstein, Utrecht. Kun je die er nog bij zetten? Word vanalles en nogwat opgevangen, eigenlijk alle knaagdieren die je op de site hebt staan. Muizen heb ik alleen nog niet langs zien gaan.. :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 13:06

Hele mooie en informatieve website zeg! Grafisch ook heel mooi!

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 13:10

Gaaf, alleen de Gerbils lijken wel 18+ spelletjes aan het doen te zijn....

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 13:11

En de Gerbil die aanklikbaar is hinnikt :D

Sperziemone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-15 15:34

Sky_As schreef:
Gaaf, alleen de Gerbils lijken wel 18+ spelletjes aan het doen te zijn....

Nu je het zegt :') _O-

Focussed schreef:
En de Gerbil die aanklikbaar is hinnikt :D

Klopt :D kon geen geschikt geluid vinden op de gerbils, dus heb ik ervoor gekozen er een easter egg in te verwerken :P

Ik reageer vanavond op de rest, moet helaas even verder werken :') bedankt voor de leuke reacties iig!

Sperziemone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-15 20:54

Nightingale schreef:
Ik vind het echt een superleuke site, de lay-out en illustraties zijn geweldig _O_
Ik vind alleen de uitklapmenuutjes niet zo handig. Als je bijvoorbeeld op 'Knaagdieren' bovenaan klikt, kom je op een heel ander soort pagina uit dan wanneer je via Knaagdieren naar bijvoorbeeld Cavia's gaat. Ik vind het meestal prettiger als die 'hoofdknoppen' ofwel geen reactie geven als je erop klikt, ofwel leiden naar een pagina waar je alsnog de links vindt naar de onderliggende pagina's. Als je begrijpt wat ik bedoel :D

Maar verder echt top!

Dankjewel! :)

Dat klopt, dat is een irritant dingetje van Wordpress. Ik wil inderdaad dat het niét aanklikbaar is. Nu linkt hij naar alle pagina's die te maken hebben met 'Knaagdieren'. Heb geen idee hoe ik dat kan veranderen -O-
Maar, naar een aparte pagina laten linken waar die onderwerpen herhaald worden kan wel :j

guusje_h schreef:
Wat grappig ook dat Cavia Opvang Rozan erbij staat, daar heb ik anderhalf jaar geleden een fantastisch mannetje gehaald :D
Ik heb stage gelopen bij dierenopvang Skukuza in IJsselstein, Utrecht. Kun je die er nog bij zetten? Word vanalles en nogwat opgevangen, eigenlijk alle knaagdieren die je op de site hebt staan. Muizen heb ik alleen nog niet langs zien gaan.. :)

Nog niet alle opvangen staan erin! Ga ik binnenkort doen :D Maar bedankt voor de melding! Ik zie alleen op hun site helemaal niks staan over dieren adopteren/overnemen? Dan hebben bezoekers er ook niet zoveel aan :(

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 21:00

Er komt zo veel binnen dat het niet te doen is om allemaal op de site te zetten.. Daarbij is 'de baas' al rond de 70-80 en heeft hij helemaal geen zin om alles er maar op en af te halen :') Mensen zijn op woensdag en zaterdag de hele dag door welkom om een knagertje uit te komen zoeken :j

Sperziemone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-15 21:02

Hmm, oke :P Anno 2015 is dat wel lastig, want mensen willen zien dát er wat is en wát er is voor ze komen.
Online shoppen zeg maar :') Heel slecht eigenlijk maar ik denk dat je veel meer bezoekers zou krijgen als je wel een actuele site hebt. Misschien een stagiair erop aanwijzen of een andere vrijwilliger die dat leuk vindt?
Hoeveel dieren zitten er ongeveer? Dan kan ik de openingstijden en het feit dat er altijd genoeg zitten erbij vermelden :)

EDIT: ze noemen ook nergens dat je welkom bent om dieren te adopteren, en wat de openingstijden zijn enzo... Dat moet op zijn minst wel vermeld worden, want ik zou nu niet weten of ze wel of geen dieren uitplaatsen :P

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 21:06

Dat verschilt heel erg! Op het moment zitten alle buitenhokken vol met cavia's en konijnen. Ratten, degoe's en muisjes zitten allemaal binnen. Altijd meer dan genoeg keuze!
Ik kan hem die tip inderdaad wel even meegeven! :j

Sperziemone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-15 21:08

Ik denk dat het dan een stuk vlotter zou gaan met uitplaatsen :j
Als er dan ook meteen bij vermeldt wordt waarom ze niet allemaal op de site staan is dat helemaal goed! Dan begrijpen mensen dat en zullen ze eerder komen :)

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 21:16

Hij is gewoon oud en vergeetachtig, dat is de hele oorzaak :') Hij doet het voor de lol erbij en vraagt bijna niks voor zijn dieren/producten/diensten.. Hele aardige en gulle man is het hoor! :j Evt wil ik het wel voor hem doen, ik zal het met hem bespreken! :D