Vorig jaar een telefoontje van Talpa met de vraag of ik 'ergens' auditie voor zou willen doen. Ze hadden me geselecteerd uit allerlei deelnemers van talentenjachten als The Voice/Bloed, Zweet en Tranen/HGT, etc, zo gezegd zo gedaan. Een hele dag in Hilversum geweest, verschillende rondes met zang, groepzang, dansen, etc, kwam er doorheen en een paar dagen later kreeg ik te horen dat ik erbij zat. Gewoon bij de laatste 4 van de duizenden...Te gek. Ze zochten 4 jongens voor een 'volkse' popgroep. Nu een jaar later, na veel studiobezoeken en dergelijke, is gister onze plaat gereleased bij de Tros waar we tevens meteen Paradeplaat zijn geworden, de single live in de studio zongen en werd uitgereikt door Thomas Berge... Vandaag waren we al te zien op Ned. 1. Tevens kwamen we gister meteen binnen in de iTunes top 100. We hebben een platencontract bij 1 van de grootste NL-Talige labels van NL waar o.a. Anouk, Rene Froger, Ruth Jacott, e.v.a. op uitkwamen en hebben de producers van o.a. Jeroen v/d Boom, Gerard Joling, Bastiaan Ragas, Alain Clark...
Leef een beetje in een achtbaan momenteel, maar super blij natuurlijk. Jaren van gedroomd, nooit verwacht en nu gebeurd het gewoon allemaal... Wou het even van me afschrijven onder de paardenmensen..Hihi.
Hieronder de videoclip van onze debuutsingle 'Kom maar op'.