Iemand bekend met schoenen site get-rhythm.nl ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

annemerel

Iemand bekend met schoenen site get-rhythm.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-15 17:54

Hoi bokkers!

Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met deze site. Schoenen die ik nergens kan vinden, zijn hier beschikbaar en nog afgeprijsd ook..
Te mooi om waar te zijn misschien?

Helemaal vertrouwen doe ik het niet, vooral omdat ik ze pas op deze site tegen kwam, en het lijkt haast wel hetzelfde.. make-het-zelf.nl
Volgens mij klopt ook de tekst opbouw niet overal, wat natuurlijk ook vreemd is op een site.

Hopelijk heeft iemand ervaring met deze sites!

Liefs,

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 18:16

If it's too good to be true...

Zinnnen kloppen langs geen kanten, prijzen zijn wel érg mooi, ik zie nergens een kvk-nummer, adres noch telefoonnummer...je kan alleen met hun contact opnemen via een website antwoordvak, met andere woorden je kan honderd berichten sturen zonder dat je weet of iemand ze überhaupt leest...

..en de naam van de site is als je het koppelteken weglaat gewoon een site over muziekinstrumenten. Dat doen oplichters ook vaker, net niet dezelfde naam zodat je toevallig bij hun terecht komt.

Ik zou het er niet op wagen.

Oh, en net gewoon even een van de eerste schoenen in het assortiment gegoogeld. Adidas heeft blijkbaar niet eens een schoen die "proodator" noemt :Y) .

annemerel

Re: Iemand bekend met schoenen site get-rhythm.nl ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-15 18:22

Bedankt voor je antwoord!

Na nog meer gegoogled te hebben, heb ik nog 5 sites gezien. Allemaal met dezelfde opzet, aanbiedingen, schoenen en allemaal erg vreemde namen..

Helaas, dat wordt zoeken naar een betrouwbare site die ze verkoopt!!