Brazilië hele erge zombie grap in de metro.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SeaSide

Brazilië hele erge zombie grap in de metro.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 11:42

Misschien dat sommige van jullie dat filmpje nog kunnen herinneren dat ze in Brazilië ooit een stunt hebben uitgehaald met een heel eng meisje dat opeens in de lift verscheen.

Die zelfde organisatie hebben nu weer een nieuwe stunt uitgehaald, met zobie's die in de metro verschijnen: http://www.metronieuws.nl/koffiepauze/2 ... n-de-metro

Ik zelf vind dit eigenlijk niet kunnen, vind de stunt heel goed uitgevoerd maar als het mij zo overkomen denk ik flouw zou vallen -O- .

Wat is de mening van de meeste Bokkers hierover, en wat zouden jullie doen in dit geval?

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:45

Dat gaat echt te ver als 1 april grap := Ik zou het niet kunnen waarderen.

SeaSide

Re: Brazilië hele erge zombie grap in de metro.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 11:49

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:52

Hmm, de stunt is inderdaad goed gedaan. Ik vind het alleen zo jammer dat het ten koste van andere moet gaan.
Er zullen vast genoeg mensen zijn die dit grappig vinden en die er om kunnen lachen, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat zulke grappen ook verkeerd kunnen uitpakken. Ik zelf ben bijvoorbeeld een enorm mietje, als ik bijvoorbeeld de trailer van een horror film zie die op tv komt ofzo, heb ik die avond al moeite met slapen. Als dit mij in de metro zou overkomen, zou ik daar waarschijnlijk weken niet van kunnen slapen en heel lang de metro niet van in durven. Nee, ik vind het wel erg ver gaan.

Als dit mij zou overkomen zou ik denk ik keihard gaan janken.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:52

ach aan de andere kant: wie gelooft nou dat zombies bestaan?
zou zelf eerst vast schrikken om vervolgens te gaan lachen dat ze denken dat ik er in trap..

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:01

Zó, ik zou echt not amused zijn. Er zal verdorie net een oude van dagen in die metro zitten die ter plekke een hartverzakking krijgt, daar zit je dan met je 'leuke' grap. Ik ben zelf trouwens ook een enorme schijtlijster en zou waarschijnlijk drie weken niet slapen omdat ik het steeds weer zie gebeuren. En natuurlijk weet je wel dat zombies niet bestaan, maar je primaire reactie is toch (heel erg) schrikken, huilen, wegrennen, iets in die richting.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:04

dit gaat wel heel ver....zo vanaf t scherm kijken, wetende dat t een grap is is wel leuk. Maar ik denk dat dit die mensen wel behoorlijk nachtmerries heeft opgeleverd.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:04

avelienvd ik ook, maar ik kan me voorstellen dat dit voor sommige echt een ware hart verzakking is en er iets aan over kunnen houden. daarom vind ik het ook te ver gaan.
maar zou het zelf wel hilarisch vinden. zo ook over dat filmpje van vorig jaar van hierboven is net zo erg

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:05

Erg goed in elkaar gezet, ik zou denk ik in lachen uitbarsten. Bedenk je wel goed dat dit soort zaken in Brazilië een dieper bestaan heeft dan hier in het 'westen'.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:07

Ik zou eerst t halve continent bij elkaar gillen, maar daarna om kunnen lachen denk ik.
Voor mensen die het echt eng vinden of snel bang zijn vind ik het te ver gaan.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:07

Ik zou denk ik héél hard gaan huilen. :') Hier zou ik echt niet blij van worden.
Ondanks dat ik natuurlijk weet dat zombie's niet bestaan, het is iets onverwachts en ze zien er doodeng uit. Ik zou echt onwijs schrikken.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:10

ik vind het wel goed gedaan, als in, dat er echt veel werk in zit, en het is wel goed uitgevoerd.
maar ik vind het geen leuke grap, je kunt hiermee mensen echt traumas voor het leven bezorgen.. ookal weet je dat zombies niet echt zijn, als ze toch ineens recht voor je neus staan..

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:12

The Walking Dead heef zoiets al als stunt gedaan op een tankstation voor het nieuwe seizoen te promoten. Nieuw is het dus sowieso niet. En wat anderen al gezegd hebben, geen leuke grap, je zult maar een hartaanval krijgen ofzo...

Deliana1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:17

Ik denk dat ik serieus een hartaanval zou krijgen

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:19

Tja, ik zou daar dus echt niet intrappen... maar ja, ik ben dan ook geen Braziliaanse.
Of het moet kunnen, nou nee, ik denk dat je toch het risico loopt mensen een hartverlamming te bezorgen.

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:19

En wat te denken van iemand die in een reflex een wapen trekt en één van de acteurs toetakelt (of erger)? Ik twijfel of de ''slachtoffers'' niet stiekem ook acteurs zijn. Anders kun je dit absoluut niet maken vind ik.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:21

Ik vind dit echt niet kunnen. Snap niet dat dat zomaar kan ook.

Vind het echt heel erg sneu om die vrouwen zo bang te zien, en dat de laatste zelfs knock out is gegaan uit angst. Sorry hoor, maar waar zijn ze mee bezig? Dit kan gewoon traumatiserend zijn. Zelf zou ik er wel van schrikken maar ben erg nuchter dus zou me snel herstellen, maar er zijn ontzettend veel mensen met allerlei angsten, (bij)geloven of een zwak hart en dan is dit echt niet gezond.. walgelijk :n

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:22

Waarschijnlijk zijn het ook gewoon acteurs, is allemaal in scene gezet.
Ken je die reclame over de Wallen waar meisjes ineens beginnen te dansen en er een boodschap verschijnt dat ze gedwongen worden, nou zelfs de bijstaanders daar waren acteurs. Kan haast niet anders. Het is inderdaad te gevaarlijk zomaar zoiets met een publiek te doen. En je bereikt het beste resultaat door het in scene te zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:32

Kirsha schreef:
Zó, ik zou echt not amused zijn. Er zal verdorie net een oude van dagen in die metro zitten die ter plekke een hartverzakking krijgt, daar zit je dan met je 'leuke' grap.
Daar hoef je niet perse oud voor te zijn hoor. :D
Ik heb zelf ook hartproblemen en zou hier ook echt heel erg last van krijgen als dit mij zou overkomen.
Bovendien zou ik volgens mij ook gewoon echt in mijn broek piesen. _O-

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:35

Nee dat is waar, dat bedacht ik me later ook :')

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 13:43

Ik kan vaak wel lachen om die verborgen camera grappen maar dit gaat net even een stapje te ver, ik heb zelf last van claustrofobie (en niet zn beetje ook). Ik zou het enger vinden dat de deuren dichtgaan dan die zombie's ;).

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:45

Als ik inderdaad in die lift gestaan had met dat meisje had ik morsdood geweest. Vond hem wel super goed, dat dan weer wel (maar liever maar niet uithalen bij mij)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:46

Ik denk als ze het bij de verkeerde hadden gedaan met een wapen... Nee ik vond het te ver gaan, ik zou er niet in geloven hoor, geloof niet in zombies en dergelijke, maar zou het zekers niet waarderen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:50

Oh ik had echt heel hard gegild denk ik. Of ik had agressief geworden en die zombies heel hard geschopt en geslagen. :')

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:55

Ik zou bij de zombies wel schrikken denk ik, maar ik kan me niet voorstellen dat ik het zou geloven :+