Geweldige paardenredding... (schokkende beelden!)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Geweldige paardenredding... (schokkende beelden!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-15 09:16

Paard werd zeer ondervoed gevonden in een weilandje en gelukkig werd het dier net op tijd opgevangen door de plaatselijke dierenbescherming... Het loopt in ieder geval goed af maar het filmpje bevat wel wat schokkende beelden!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 09:19

Schokkende beelden mogen niet.
Ik tem er even voor :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-15 09:32

quera schreef:
Schokkende beelden mogen niet.
Ik tem er even voor :)

Oh ok :( Sorry.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 13:18

Ik heb het filmpje zitten bekijken en vind het eigenlijk niet zo schokkend. Heb, helaas, ergere dingen in het echt gezien en ik moet zeggen dat de kans ook vrij groot is dat je ergere beelden tegenkomt als je dagelijks met paarden omgaat.
Ja, het paard is veel te mager, maar wat ik me nu afvraag is waarom? Ze word gevonden op een stuk gras waar de meeste paarden het behoorlijk van zouden kunnen redden en ze neemt geen hap. Dan denk ik dus aan iets medisch in de zin van tandproblemen. Maar daar word in het filmpje nergens iets over gezegd. Ook snap ik niet dat later haar hooi op een hoogte word aangeboden waarop de gemiddelde mens nog een nekhernia van zou krijgen door er alleen maar naar te kijken.
Maar ze is in elk geval wel mooi opgeknapt :)

Djoena

Re: Geweldige paardenredding... (schokkende beelden!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 14:34

Moderatoropmerking:
Na kort overleg hebben wij besloten dat dit topic mag blijven staan. In de regels staat namelijk het volgende: "Berichten en foto's en filmpjes die te gewelddadig zijn worden verwijderd. Een voorbeeld hiervan zijn filmpjes waarin dieren of mensen mishandeld worden."
Dit filmpje laat geen mishandeling zien, maar een paard die er weer bovenop komt. Daarom hebben wij besloten om het te laten staan.