Citaat:Meer dan vier jaar geleden werden ze van elkaar gescheiden: volbloed Arthur en zijn New Forest-speelmaatjes, waarmee hij zijn jeugd doorbracht. Zullen ze elkaar nog herinneren en ervaren ze emoties?
De eigenaresse van de paarden, Sue Blagburn, vertelt: “Op 14 december 2012 kocht ik Arthur terug. Ik heb hem meer dan vier jaar geleden moeten verkopen wegens omstandigheden. Arthur bracht al zijn tijd door met zijn maatjes William, die hij al kende sinds ze beide veulens waren, en Harry, die een jaar later als veulen erbij kwam. Na de verkoop van Arthur hield ik William en Harry. We zijn een aantal keer verhuisd en William en Harry hebben hun leven gedeeld met veel andere pony’s en paarden sindsdien.”
De pony’s William en Harry woonden net twee weken op een nieuwe locatie, toen Sue Arthur terug kon kopen. “Alles was dus nog onbekend voor ons allemaal. Arthur was nu acht jaar oud en functioneerde de afgelopen vier jaar als eventingpaard op hoog niveau. Zou hij zich nog iets kunnen herinneren van de twee harige New Forest-pony’s die zijn speelmaatjes waren en waar hij zijn jeugd mee doorgebracht heeft? En zou het wederzijds zijn, zouden William en Harry dit ‘sportpaard’ herkennen als hun maatje van vroeger?”
Bekijk onderstaande video voor het antwoord op deze vragen:
Deze beelden zijn práchtig, ik moest dit delen.
Ik kan hier echt van genieten