Respect voor Nick!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Respect voor Nick!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 21:03

Hoi!

Allereerst, werkelijk geen idee waar ik dit moet plaatsen! Excuses mods :)

Ook geen idee wat voor titel ik erboven moest zetten, vandaar deze.

Ik heb echt respect voor Nick Vujicic. Wauw, hoe hij overal naar kijkt. Zo'n positieve blik op het leven, daar kan ik een groot voorbeeld aan nemen. Ik klaag weleens over hoe school is, hoe ik me voel of als ik het niet meer zie zitten. En dan ben ik gezond, mag naar school gaan, heb familie, heb vrienden. En als je ziet wat hij moet missen, dan is dat van mij echt niks.

Voor degene die Nick niet kennen: Hij is evangelist ( Doet er verder niet toe :D ) en hij heeft geen armen en benen, alleen 1 soort klein voetje. En elke dag ( Geen idee of dat nu nog zo is ) nam hij filmpje op van zichzelf dat hij iedereen moed inspreekt om de dag weer door te komen en te laten zien dat het leven ook positief is!

https://www.youtube.com/watch?v=GrV_ZvwZRvw

Verder heeft hij een vrouw en een zoontje. Hij kan heel veel zoals skateboarden, zwemmen, en noem maar op. Geweldig!

Hebben jullie ook respect voor hem? En weten jullie nog mooie filmpjes over hem? Zet die dan even in een link hier neer :D

Hier staan vaak filmpjes en foto's op:

https://www.facebook.com/NickVujicic?fref=ts

Moest dit verhaal echt even kwijt :D Misschien als je het even niet meer ziet zitten moet je even een filmpje van hem luisteren, dat helpt bij mij altijd :)

Nayomie

Re: Respect voor Nick!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:04

Heeft al eens eerder op bokt gestaan, maar mooie ontroerende filmpjes :j

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 21:06

Oeps, ik zie net inderdaad dat er ooit al een topic over geweest is. ;) Ja gaaf he!

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:09

Ik vind het echt een wereld vent! Echt een topper! Ook hoe dankbaar hij is met zijn leven en hoeveel humor hij heeft over zijn aandoening. Hij laat echt zien dat iedereen iets van zijn leven kan maken als je maar wilt! Ook als evangelist vind ik hem heel sterk.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 21:55

Hij is leuk :) Hij laat zien dat je er toch wel kunt komen ook al ben je anders dan de rest, en volgens velen ernstig beperkt.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 00:29

LZP >> LN

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:37

Ook ik vind hem helemaal geweldig!
Hij heeft mij echt hoop gegeven in een hele zware periode in mijn leven.
Toen het weer beter met mij ging, heb ik deze video gemaakt, zodat iedereen die dan slecht in z'n vel zat/zit en de video zou zien, weer wat hoop zou krijgen.