Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
! ElineS schreef:Wat een belachelijke reactie LoveUggs. Ga je schamen, echt waar. En dat is 19? Je post getuigd niet van volwassenheid.
@Bizzybijtje: Als je de filmpjes niet wilt zien, gewoon niet kijken, klaar.. Is er verder niets vervelends aan.
Leuk hoor, kinderen afkraken.. Word volwassen.
Ik vind het wel leuk TS. Lekker doorgaan met maken en plaatsen als je het leuk vind om te doen!
LoveUggs schreef:ElineS schreef:Wat een belachelijke reactie LoveUggs. Ga je schamen, echt waar. En dat is 19? Je post getuigd niet van volwassenheid.
@Bizzybijtje: Als je de filmpjes niet wilt zien, gewoon niet kijken, klaar.. Is er verder niets vervelends aan.
Leuk hoor, kinderen afkraken.. Word volwassen.
Ik vind het wel leuk TS. Lekker doorgaan met maken en plaatsen als je het leuk vind om te doen!
Dit is een man van 42. Sorry, maar een kind van 6 heeft hier wat aan. Verder niets. Dat mag ik best zeggen. Dan noem je me maar onvolwassen, maar ik plaats op 12/13 jarige leeftijd geen filmpjes van mijzelf op internet waarin ik 'alles' uitleg over paarden.
Waarom? Ik was daar helemaal niet mee bezig, om dingen uit te leggen, want vond mijzelf niet goed genoeg daarvoor. Op die leeftijd weet je namelijk NIETS, behalve hetgeen dat je in die paar jaartjes ervoor geleerd hebt, en dat is nooit genoeg om een ander alles aan te leren.
Dus om teleurstellingen voor TS, en meisje op t filmpje te voorkomen, zou ik de filmpjes lekker op facebook plaatsen, waar kennisen wat aan hebben, en niet op een paardenforum waar iedereen zo'n beetje wel weet hoe of wat. (dat denken ze althans.)
Mag je mijn reactie belachelijk vinden, maar ik vind dit soort filmpjes 'belachelijk' (in de zin dat het gepromoot word door een 42 jarige man). Dan zou ik me schamen. Niet met mijn reactie