Wattpad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vezzie

Wattpad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-14 11:13

Zitten er mensen op wattpad? Ik heet er howaboutyou

Momenteel staan er nog niet zo veel dingen op maar ik wil er wat actiever op worden. Als jullie dus stories hebben die jullie zelf hebben geschreven of geweldig vinden, mogen jullie ze hier zeker aan raden.

Mijn verhalen die ik jullie aanraad zijn:

Too Late: Nederlands geschreven verhaal, eigenlijk fanfiction gebasseerd op 5SOS maar je kan ze ook gewoon aan zien als gewone personages. Het gaat over een meisje die alles heeft, geweldige broer, perfecte vriendje, geweldige vrienden maar op een dag alles kwijt is. Om met het verdriet om te gaan verhuizen haar ouders naar Australië, omdat ze denken dat een nieuwe start het beste is voor Jessica, dat verloopt niet zo rooskleurig.

Maneater Engelse fanfiction, waarin een meisje wraak neemt op haar verleden.

Behind The fame Zowel Nederlands (de link) als Engels (staat op mijn profiel) fanfictie. Gaat over het leven van een meisje die plots beroemd wordt.

Winterhold

Re: Wattpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 16:03

Mijn username daar is 25thHour.
http://www.wattpad.com/user/25thHour

Ik heb er nu een paar verhalen staan, maar de laatste tijd niet zoveel tijd om eraan te werken, helaas. Restless Woods, mijn dappere poging tot een thriller is wat ik mensen het meest zou aanraden wat mijn creaties betreft.