Look up

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__YSB__

Look up

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 16:42

Erg treffend, een eye-opener....

isawessels00

Re: Look up

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 16:47

haha dat filmpje zie ik opeens overal voorbij komen xD

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 16:49

Ja ik ook, ik vind het echt bullshit! Er zijn misschien mensen die geen sociale contacten meer hebben en dergelijke. Maar daar hoor ik toch niet bij....

Vind het echt een theatraal stuk. :roll:

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 16:49

Heel mooi, ik heb hem gedeeld op facebook.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 16:51

Citaat:
Ja ik ook, ik vind het echt bullshit! Er zijn misschien mensen die geen sociale contacten meer hebben en dergelijke. Maar daar hoor ik toch niet bij....

Ik hoor daar dus wel bij, dus voor de een is het bullshit en de ander kan er door geraakt worden.
Je kan je mening ook iets genuanceerder brengen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 16:55

Arrabel schreef:
Citaat:

Ik hoor daar dus wel bij, dus voor de een is het bullshit en de ander kan er door geraakt worden.
Je kan je mening ook iets genuanceerder brengen.

Dan verpest je dus je eigen leven en ben verslaafd. Dan zou ik zeggen, sluit bokt af, ga naar buiten en praat met iemand. ;) Dat je hem op FB gedeeld zegt eigenlijk al genoeg.

Mijn mening hoeft niet genuanceerder, ik vind het echt bullshit want ze scheren alles en iedereen over een kam... Vooral de generatie 45+ vind het heerlijk om dit te delen "want de jeugd blablabla".

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 17:59

Beetje overdreven in de meeste gevallen. Als ik naar mijzelf en mijn omgeving kijk, dan is social media vooral een plek om foto's te delen van sociale events, grappige links/filmpjes te delen, op de hoogte te blijven van nieuws, afspraken te maken met elkaar en op de hoogte te blijven van mensen die verder weg wonen. Het is voor veel mensen een aanvulling op sociale contacten en niet een vervanging.

WorthTheWait

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 01:43

Vind het een heel mooi filmpje. Natuurlijk hoeven we niet zonder social media, maar sommige mensen gaan over the top. :n

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 08:49

Citaat:
Dan verpest je dus je eigen leven en ben verslaafd. Dan zou ik zeggen, sluit bokt af, ga naar buiten en praat met iemand. ;) Dat je hem op FB gedeeld zegt eigenlijk al genoeg.

Ik bedoel niet dat ik verslaafd ben maar de mensen om mij heen.
Daar heb ik echt een hekel aan, als ik iets plaats op facebook heel leuk reageren en als je iemand live in de supermarkt tegen komt zeggen ze niet eens gedag.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 09:12

Arrabel schreef:
Citaat:

Ik bedoel niet dat ik verslaafd ben maar de mensen om mij heen.
Daar heb ik echt een hekel aan, als ik iets plaats op facebook heel leuk reageren en als je iemand live in de supermarkt tegen komt zeggen ze niet eens gedag.

Daar moet jij je niks van aantrekken, en als het daadwerkelijk vrienden zijn er iets van zeggen. Zeg ik ook als me iets niet bevalt. Als we uit-eten zijn en iemand moet zo nodig op zijn telefoon kijken wanneer ik iets aan het vertellen ben sta ik op en ga ik weg. Heb ik maar 2x hoeven doen. :) Hint was dus duidelijk.

Telefoon-vrije avonden organiseren, heerlijk!