O ik had het op FB gezien, maar ik blijf het zo mooi vinden Ik wil ook heel graag naar de musical!
Kwanyin
Geplaatst: 13-04-14 21:48
Die laatste, op 0:16 moet er een snokje aan het halster gegeven worden want mijnheer vindt het gras interessanter, je bent nu eenmaal een shet of je bent het niet!
MamaMiesje
Geplaatst: 13-04-14 21:55
Wat leuk al die filmpjes! Ontzettend knap wat die poppenspelers samen kunnen! Je vergeet gewoon de helft van de tijd dat er nog 4 mensenbenen onderuit steken!
Ja grappig en paard beweegt natuurgetrouw, maar voor de paarden in de filmpjes toch niet 'echt' genoeg. Je ziet het al in het eerste als dat ene paard aan het hoofd wil knabbelen. Hij wordt niet gecorrigeerd door het 'neppaard', iets wat een echt paard altijd direct zal doen, zoals direct erna zijn soort genoot laat zien met een terugbijt actie. Ook de shetlander vindt het gras al snel interessanter dan het ding voor hem. Het is dat de omstanders het zo schattig vinden hoe de echte paarden erop reageren, dat hij nog maar een keer poseert voor de camera's. Kan er om die reden ook erg om lachen eigenlijk ... maar blijft feit dat het knap gemaakt is hoor.