Ik wordt hier zo vrolijk van!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ik wordt hier zo vrolijk van!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 15:50

Hoihoi!

Ik zat het laatst weer een filmpje te kijken van Fuego XII op WEG 2010, en ik wordt er toch zo blij van! Al die Spanjaarden met hun paarden trouwens, ze maken vaak een hele show van hun kür, heerlijk! :)

Ook Invasor met R. Soto mag natuurlijk niet missen (wat was dat een prachtig paard, zonde dat hij er niet meer is):

Wat vinden jullie ervan? Ik krijg er spontaan een lach op mijn gezicht van.

LoesjeDenice

Re: Ik wordt hier zo vrolijk van!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 15:51

Ik vind de paarden zelf heel mooi, maar ik zelf ben niet zo van dat serieuze dressuur, ik vind het stang en trens en sporen etc. allemaal onnodig, maargoed, het is eenmaal verplicht. Maar zou er zelf nooit mee rijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 15:53

LoesjeDenice schreef:
Ik vind de paarden zelf heel mooi, maar ik zelf ben niet zo van dat serieuze dressuur, ik vind het stang en trens en sporen etc. allemaal onnodig, maargoed, het is eenmaal verplicht. Maar zou er zelf nooit mee rijden

Ik kan me daar in vinden. Natuurlijk zou ik het geweldig vinden om ooit zo ver te komen, maar ik stap zelf toch ook nog het liefst op een blote paardenrug, om lekker een buitenritje in de avondzon te gaan maken. :)

Toch wordt ik zo vrolijk van deze "optredens". :)

LoesjeDenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 15:55

Resistance schreef:
LoesjeDenice schreef:

Ik kan me daar in vinden. Natuurlijk zou ik het geweldig vinden om ooit zo ver te komen, maar ik stap zelf toch ook nog het liefst op een blote paardenrug, om lekker een buitenritje in de avondzon te gaan maken. :)

Toch wordt ik zo vrolijk van deze "optredens". :)

Precies haha, ik vind zonder zadel, vd etc. allemaal geweldig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 16:04

Mwah erg blij of vrolijk word ik er niet van. Het is mooi, maar ik krijg geen gelukkig gevoel oid als ik ernaar kijk.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 17:28

PP >> LN