Gratis geld verdienen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saleentje

Gratis geld verdienen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-14 12:42

Hoi allemaal.

Ik ben op een website terecht gekomen. Geweldig. Ik heb een paard met kissing spines en die elke zomer wat heeft. Elke keer weer wat anders, maar weg doen kan ik niet. Daar is ze te fit voor! Maar goed dat kost dus een hoop geld. Via deze website kan je dus door middel van enquêtes in te vullen en op de e-mails te klikken Goudklompjes verdienen. Die kan je vervolgens weer laten uitkeren voor echt geld of een cadeaubon als je dat wilt. Je krijgt ook Goudklompjes als je wat online koopt. Zoals een vakantie, overstappen van een verzekering, maar ook als je iets wilt kopen op bol.com, Wehkamp.nl, Thuisbezorgd.nl etc. Ja als je toch koopt kan je het beter via de website doen.

Nu doe ik dat elke dag en het aantal Goudklompjes stijgt al enorm bij mij. Mijn moeder heeft ook een account bij Gekkengoud en samen sparen wij voor als er weer wat is met mijn paard. Een klein potje die je niet kan opmaken. Uit een potje die thuis staat pak ik toch soms weer wat.

Ik heb de banner van hun in mijn bericht geplaatst. Misschien is het ook wat voor jullie.

Groetjes!

Afbeelding

http://gekkengoud.nl/
Laatst bijgewerkt door Neej op 13-01-14 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: reflink verwijderd

upendo

Re: Gratis geld verdienen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 12:45

Dit soort topics mogen niet/ :)

Neej

Re: Gratis geld verdienen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 14:30

Dit soort topics mogen wel, alleen referral links mogen niet, en díe heb ik dus even uit de OP gehaald :)