Fietsen tegen MS de Mont Ventoux op

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Fietsen tegen MS de Mont Ventoux op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 11:26

Mijn mannetje gaat tweede pinksterdag de Mont Ventoux opfietsen om geld op te halen voor onderzoek tegen MS. Doe rotziekte heeft ons al voldoende afgepakt en meer mensen in onze omgeving leveren flink in daardoor. Hoe meer onderzoek hoe beter wat mij betreft.

Zijn streven is drie keer waarvan de laatste beklimming het laatste stukje door ons drieen wordt gedaan. Geen idee vanaf hoever maar het idee is waarschijnlijk 1,5 of 2 km bergop door mij in rolstoel geduwd door manlief en hopelijk de laatste 150 of 200 meter lopend. De andere wandelt het hele stuk omhoog dan als ze er fit genoeg voor is.

We kunnen nog veel meer sponsorgeld gebruiken trouwens. En voor de sadistische dames onder ons }> een van de ideeen is dat als we meer dan 1000 euro extra geld bij elkaar halen mijn mannetje zijn benen laat harsen door me. Dappere beslissing omdat het me geen pretje lijkt het te laten doen.

Als je nog meer ludieke ideeen hebt die we kunnen doen hoor ik het graag.

Het is trouwens niet de eerste keer dat hij de Mont Ventoux opgaat. De eerste keer 3 keer en de tweede keer 4 keer voor Ventoux for Cancer de tegenhanger van de Alpe du Zes die hij ook al eens heeft meegedaan. Dus hij weet wel waar hij aan begint. :j

http://www.klimmentegenms.nl/

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 12:04

Mooi initiatief!

Dit soort topics hoort eigenlijk thuis op LN (Links), dus daar zal ik het even heen verplaatsen. :)

MW -> LN