Elfstedentoch wandelen voor SR

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Elfstedentoch wandelen voor SR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 14:48

Momenteel zit ik te wachten op de uitslag van mijn examens. Als ik geslaagd ben, heb ik serious kans op een baan. Tot die tijd heb ik momenteel weinig te doen en slaat de verveling behoorlijk toe. Daarom heb ik besloten deze tijd gedeeltelijk in te zetten voor het goede doel.

Een goed doel vinden was nog niet zo simpel. Ik zou het liefste voor een goed doel in Nederland lopen, maar dat werd op korte termijn toch ingewikkeld om op poten te zetten.
In de week voor kerst staat het Glazen Huis van Serious Request in Leeuwarden. Nou ben ik een Fries en hou ik erg van wandelen. Al snel was daar dus het idee om de Elfstedentocht voor SR te gaan wandelen. In losse etappes, meestal op zondag en donderdag, loop ik in 11 keer van Leeuwarden naar Leeuwarden.

Mijn eigen netwerk is niet zo groot, dus vandaar dat ik hier de link naar mijn actiepagina onder de aandacht wil brengen: http://www.kominactie.nl/elfstedentocht_wandelen

Voor de duidelijkheid wil ik graag melden dat dit iets is wat ik, als persoon, doe. Ondanks mijn groene kleurtje staat deze actie dus helemaal los van Bokt. Het gaat niet van het team uit maar is echt een persoonlijke actie.