Help Shanna aan haar kat!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xip

Help Shanna aan haar kat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-13 13:16

Het is toch wat, van die acties om genoeg likes te verzamelen om een ouder over te halen om een huisdier te kopen voor hun kinderen? Helemaal al als de ouder in kwestie nog vals probeert te spelen ook. Ik als liefhebbende nicht kon dat natuurlijk niet over mijn kant laten gaan. Dus met trots presenteer ik de facebook pagina: Help Shanna to get her cat

https://www.facebook.com/Helpshanna

Steun ons in onze actie om 500.000 likes te verzamelen en zo mijn oom over te halen toch Shanna haar kat te laten kopen. :D (meer info op de pagina zelf)

Mioux

Re: Help Shanna aan haar kat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 13:27

Niet om t één of ander hoor, maar waarom 500,000 likes dat ze moet halen om een kat te mogen? vind het altijd erg apart om zulke dingen op facebook voorbij te zien komen en doe eerlijk gezegd zelf er nooit aan mee....vind dat het niet van internet of een pagina mag afhangen

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 13:29

Het eerste dat in mij opkomt: waarom mag ze alleen die kat als ze genoeg likes heeft?

Xip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-13 13:36

Mijn nichtje wil heel graag een kat, maar woont nog bij haar ouders. Haar vader heeft een doel gesteld waarvan hij denkt dat ze het nooit gaat halen, zodat de kat er niet komt. Voor mij is het de uitdaging om het doel wel te halen, gewoon om te laten zien dat het wel kan. Uitdaging = leuk. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 13:36

Ik gok om te bewijzen dat ze het echt graag wil. 500.000 is heel veel, kost veel meer moeite dan een maand de afwas doen bijvoorbeeld wat je vroeger veel hoorde als 'overtuiging'

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 13:42

Xip schreef:
Mijn nichtje wil heel graag een kat, maar woont nog bij haar ouders. Haar vader heeft een doel gesteld waarvan hij denkt dat ze het nooit gaat halen, zodat de kat er niet komt. Voor mij is het de uitdaging om het doel wel te halen, gewoon om te laten zien dat het wel kan. Uitdaging = leuk. ;)

En ze gaat de kat zelf helemaal verzorgen en betalen, naar de dierenarts brengen en die kosten ook betalen?

Dit zijn nou juist vaak de gevallen waarin een dier bijv. niet de nodige medische zorg krijgt.. Ouders willen helemaal geen kat en hebben daarom ook niet zoveel zin om er veel aan uit te geven. Toch komt de kat er.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 00:40

En straks is de kat er en dan moet het kind weer 50 000 likes hebben om haar ouders over te halen met het dier naar de dierenarts te gaan daar waar nodig.... :n Nee, dat ze fijn een kat aanschaft als ze uit huis is..

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 01:31

Ik denk dat het allemaal wel meevalt met dat mocht ze een katje krijgen, dat het de goede zorg niet krijgt. Hoeveel kinderen/jongeren hebben iets moeten doen om te bewijzen dat ze het écht graag willen en er dus wat voor over hebben, juist om te voorkomen dat het dier niks te kort gaat komen?

Mijn vader wou ook absoluut geen katten, maar steeds als er een kat bij komt, dan is hij degene die de hele dag aan het aaien en spelen is en ligt hij elke avond op de bank met de kat.

En zouden wij niet met de dieren naar de dierenarts gaan, dan zou mijn vader ze zelf wel meenemen, of er persoonlijk voor zorgen dat ze een huisje krijgen waar wel voor ze word gezorgd.

Dus dat iemand het eigenlijk niet wil, zegt weinig over de zorg die het dier gaat krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 06:06

Nee.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 10:51

Vind dit altijd zo apart.. Je neemt een dier uit liefde, niet door een aantal likes.

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 10:58

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:21

Maar wie zegt dat de nicht van TS niet uit liefde een kat neemt? Ze moet alleen haar vader zien te overtuigen omdat ze daar nog in huis woont. Je kan er toch niet meteen vanuit gaan dat het dier meteen mishandelt wordt oid :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 17:14

Even van de FB pagina:

We have good and bad news!

Unfortunately we have been told that Leah goes to an Italian breeder. From the beginning we knew this was a possibility, we just hoped that it would not happen....

The good news is that my mother and me were able to see Leah’s brothers today. We went to Cattery Koordes (http://www.catterykoordes.nl/) and have unanimously decided to adopt Levi (see profile picture). So I will get a beautiful and sweet kitten early December! Thank you all for your support!

You might think, “huh?! You're not even close to 500.000 likes”. Well, your right. But if that had been the only reason for my father to allow a cat, it wouldn’t been a good reason. We all stand behind our decision and are super excited to welcome our newest family member in December.

So, why this page? It’s a statement. I’ve always been taught that if you really want something, you should always believe in your dreams and fight for it. My father may think that 500.000 likes are impossible, but it’s not! Yes it’s going to be difficult and yes it’s going to take a long time to achieve that goal, but nothing is impossible. Walt Disney ones said, “If you can dream it, you can do it”. And I hope that that’s exactly what I can prove with this page. So despite that I will get Levi, I hope that you still want to like and share this page. Let the world see that you should never give up on hope and you should never throw your dreams away!

Furthermore, this page will turn in to a fan page for Levi. I will updates al kinds of stuff related to Levi and post pictures so you can all see that Levi has a great family!

ZOals je kan zien komt het beestje niet slecht terecht.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 17:22

Dit is gewoon reclame, dus dat mag niet, ik tem. Daarnaast vind ik het best wel tja laat ik zeggen.. apart..

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:00

Jans schreef:
Maar wie zegt dat de nicht van TS niet uit liefde een kat neemt? Ze moet alleen haar vader zien te overtuigen omdat ze daar nog in huis woont. Je kan er toch niet meteen vanuit gaan dat het dier meteen mishandelt wordt oid :=

Waar zeg ik dat het dier meteen mishandeld wordt? :? >;)

Bovendien moet die vader niet op zo'n manier overtuigd moeten worden, die moet er achter staan omdat hij ook voor dit dier WIL kiezen, niet omdat er toevallig 1000 mensen dit "leuk vinden" op een social media pagina. Wat een onzin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 10:34

Stemtopics zijn niet toegestaan op Bokt. Vandaar ook dat ik hier een slotje plaats.