Ik kwam deze opmerkelijke link tegen.http://www.omroepbrabant.nl/?video/83182592/Portret+van+het+gehucht+Bokt+.aspx&action=media
*Ik woon vlakbij eindhoven,maar heb er werkelijk nog nooit van gehoord.Vond het wel opmerkelijk en normaal open ik niet makkelijk een topic maar vond dat deze niet mocht ontbreken.
Is bij mij achter, denk echter dat het gehucht bokt al langer bestaat dan bokt.nl Staan wel een hele hoop paarden
Nissima schreef:cp112 schreef:Ik voek een GROOTSE boktmeeting aankomen Project X Bokt? Oh jee project X,nee daar ben ik veel te oud voor,haha.Maar zou wel leuk zijn om een boktmeeting te doen inderdaad in bokt.
Maar zijn er ook bokkers op Bokt die ook echt uit Bokt komen? Wel interessant! (jeetje wat een gebok in deze zin, haha!)
Haha, geweldig! Die vrouw op het einde ook: "Ik vind typisch Bokt: iedereen laat iedereen in z'n waarde."
Bokt ligt tussen son en breugel en eindhoven in. Ik ben daar niet ver vandaan opgegroeid. Is een mooi plekje met veel paarden
Appelflapje schreef:Haha, geweldig! Die vrouw op het einde ook: "Ik vind typisch Bokt: iedereen laat iedereen in z'n waarde." HAHAAHAHABeste grap ever