Mijn nieuwe zangfilmpje en wat minder leuk nieuws :(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AnnaCameron

Mijn nieuwe zangfilmpje en wat minder leuk nieuws :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 16:22

Heeey :)

Na een lang tijdje niet te hebben gezongen heb ik hier weer een nieuw filmpje. Ik kreeg vaak te horen dat ik wat aan mijn ademhaling moest doen en dat was ook zo, ik had weinig lucht en kon niet zinnen uitzingen zonder happen lucht in te nemen ! Never knew why :(

Nu heb ik een tijd lang ziekenhuis onderzoeken gehad en er is " ernstige " Astma uit gekomen, dit verklaard waarom ik altijd zo om lucht zat te happen en niet voluit kan zingen. Sinds gister heb ik astma puffers meegekregen en eindelijk voel ik al iets meer lucht, dus zonet maar gelijk een zangfilmpje gemaakt ! Ik ben blij dat het nu allemaal duidelijk voor mij is.

Het filmpje is sowieso niet " perfect " , het nummer heb ik vandaag voor de 3e keer meegezongen en net dus karaoke gedaan, ik noem het zelf maar een try-out haha.

Willen jullie eerlijk zeggen wat jullie ervan vinden ? Ik zing normaal niet echt musical maar meer classical crossover, het is sowieso lastig om je eigen stem te beoordelen omdat iedereen het weer als anders ervaart. Er zijn meiden die vinden hun zelf heel mooi zingen en dan blijkt dat iedereen het vals vind, ik bedoel maar !!! Maar goed, nu ik eindelijk meer lucht heb ben ik ook meer gemotiveerd voor zanglessen, gewoon omdat ik zingen leuk vind. Wat vinden jullie ? kan hij op openbaar blijven op youtube of moet ik toch maar voortaan een andere genre gaan zingen?? haha

Liefs, Anna

HoresesLover

Re: Mijn nieuwe zangfilmpje en wat minder leuk nieuws :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:40

_/-\o_
Ik vind dat je een hele mooie stem hebt hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:52

Meid het is nog steeds prachtig!

Heb je ondertussen al zangles?
Echt ga alsjeblieft iets doen met dit talent!!

AnnaCameron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 18:30

Thnx !!!

Nee nog niet, ik moest eerst kijken waarom ik zo weinig lucht had , nu dat duidelijk is en er wat tegen gedaan kan worden, word het nu tijd voor zangles hahaha XD !!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 18:33

Mooi :) beetje veel kopstem voor mijn smaak, maar voor iemand zonder les zeker niet onaardig!

Ik moest juist muziekles door astma :D door het leren bespelen van een blaasinstrument had ik mijn ademhaling keurig onder controle en zelfs mijn longvolume sterk verbeterd! Dus zangles zal je alleen maar helpen!

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 18:36

Wauw.. Jou stem :wow:
Práchtig!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 01:09

Muzieksoort is niet mijn smaak. Hoewel ik wel heel benieuwd ben hoe je andere musicalnummers zou zingen. (Musicalfan. :D ) :D

Maar to the point, wat kan jij zingen zeg. _/-\o_ Ik ben maar een héél klein beetje jaloers. :+

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 01:12

Meid.. Je bent écht veel te bescheiden, je hebt echt een ongelooflijk mooie stem! Ik was ook al helemaal weg van je Pie Jesu filmpje, terwijl ik dit soort muziek zelf nooit op zou zoeken..

AnnaCameron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-13 15:55

Dankjewel allemaal , ik heb ook nog nooit "live" voor mensen gezongen, youtube durf ik nog wel hahaa, hoewel mensen denken dat dat juist enger is hahaa, majah das voor "onbekenden" XD

@vuurneon ik hoorde idd dat zingen bij Astma helpt, toen ik heel erg buitenadem was en aanvallen had, probeerde ik ook te zingen, dat hielp wel alleen merkte ik tijdens het zingen dat ik nog weinig lucht had en veel moeite had om 1 zing volledig te zingen zonder happen adem. Nu met puffers merk ik wel dat ik meer lucht heb bij het zingen :D

Nogmaals bedankt meiden !

chOcodipJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 20:36

Ik vind joun stem op een stem lijken van een reclame, maar ik weet nou niet meer van welke reclame. Volgens mij wnf?

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 20:39

Je hebt een prachtige stem! Zal je alleen graag een keer een top 40 lied willen horen zingen zoals: let her go, i wont give up, just give me a reason ect.