Halloooo! Ik heb voor een schoolopdracht een filmpje moeten maken. Een Viral video om precies te zijn. Dit betekent dus dat het een filmpje moet zijn waar mensen om moeten lachen, hem delen met vrienden, en zo heel veel vieuws krijgen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld: Even apeldoorn bellen.
Hierbij het filmpje. Hij is af, dus laat even een reactie achter wat jullie ervan vinden!
in de zin van "elke bloem heeft zijn herinnering" snap ik het weggooi stukje totaal niet. Dat is in mijn ogen een beetje tegenstrijdig. Vind het persoonlijk een beetje vlauw en ongezouten.
Elke bloem heeft zijn herinnering snap ik ook niet helemaal.. (ex)Groepsgenoten hebben deze erin gezet.. Als "slogan". Door eigenlijk geen reden ben ik uit de groep gezet.. (onterrecht..) Wij hadden een contract gemaakt waar ik mij volledig aan hield.. Niet Bokken tijdens de les bijvoorbeeld. Ik kreeg 's ochtends te horen dat iets waar ik de week ervoor mee begonnen was 's middags af moest zijn..? Dit had ik niet. Ik was ziek, en omdat ik het niet af had werd ik eruit geknikkerd.. Als ze mij de week ervoor gezegd hadden dat het die week af moest, prima, dan snap ik het, maar dat was niet zo..
De bedoeling van het filmpje is, dat het zo stom is, dat je er om moet lachen..
Werecat
Had iets verwacht in de trant van dat dat bloemetje bestemd was voor iemand of iemand graf of iets dergelijks, oftewel dat het een betekenis had inderdaad. Dus ook ik snap die laatste zin niet..
beetje wazig verhaal, maar hij oogt verder niet erg amateuristisch. vind hem wel lachen doordat je soms denkt is het nou serieus.. en dan gooi je die bloem weer weg.