Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Jolliegirl schreef:Broodje aap?
Ik zie verschillende ruiters... regelmatig word op internet al gezegd dat deze hele vrouw niet heeft bestaan...
Wat is het nou?
ik word daar stil van.. Lipydo schreef:Ik hoop alleen maar dat er in de (echte?) wereld geen dieren lijden omdat er een aantal fetisjisten hierdoor aan hun trekken komen en vanwege de media-aandacht de vraag niet groter wordt.
"It's certainly worrying that there is a market for videos of horses being abused".
franka75 schreef:Jolliegirl schreef:Even serieus...ik kan haast niet geloven dat dit waar is joh...
Te overdreven reacties...niemand die ertegenin gaat van haar vrienden..
Ik zie paarden die amper reageren op de rondzwabberende zweep...
Is dit echt serieus?
Ja dit is serieus
De geluiden zijn er ook onder gezet volgens mij. yaylavb schreef:Lipydo schreef:Ik hoop alleen maar dat er in de (echte?) wereld geen dieren lijden omdat er een aantal fetisjisten hierdoor aan hun trekken komen en vanwege de media-aandacht de vraag niet groter wordt.
"It's certainly worrying that there is a market for videos of horses being abused".
In welke echte wereld leef jij ?
Niet aanvallend bedoelt maar open je ogen.
Er is genoeg dieren misbruik door zieke fetisjist.
Verder wil ik dat niet open in het topic gaan zetten want niet iedereen zal daar tegen kunnen.
Het zal vast al langer aan de gang zijn maar die mensen gaan nu online met die zoeke dingen waardoor steeds meer mensen het tegen gaan komen en mee gaan doen.
ik ben alleen meer kritisch op wat ik zie en lees op internet. Ik zeg: ik HOOP dat het deze paarden niet te veel lijden onder deze praktijken. En het laatste wat je zegt is dus inderdaad waar ik bang voor ben als dit zoveel aandacht krijgt.frangelica schreef:voor de mensen die het niet geloven zoek haar even op facebook. daar staan meer filmpjes en foto`s
daar zul je ook lezen:
Ik hou ervan hen te slaan en schoppen. Het is fijn om zo’n groot beest op deze manier onder controle te kunnen houden. Ik hou niet van paarden, maar wel van het slaan. Het bloeden laat hen zien wie er de baas is. Daar hebben ze maar mee om te gaan.’
Citaat:Ik kan ook tegen de wijde wereld (specifiek: de fetisjisten-wereld) zeggen dat ik mijn paarden rijd op deze harde manier en wat foto's plaats waarbij ik net als een jockey mijn paard doe alsof ik hem sla, terwijl ik ondertussen hem in werkelijkheid behandel als mijn beste maatje.
Ik beweer niet dat wat er hier gebeurd niks mis mee is, maar zomaar dingen klakkeloos aannemen wat je op internet leest en ziet hoeft niet de werkelijkheid te zijn. Het bit-gebruik daarentegen: van mij mag een paard haar eens goed vliegles laten nemen.
WildWings schreef:Ik vind het goed dat er actie wordt ondernomen, maar vraag me af of dit zo kan worden opgelost.
Oveigens zette deze blog me ook wel aan het denken; http://epona.tv/blog/2013/january/fifty-shades-of-neigh
(Ik teken sowieso hoor)
frangelica schreef:Citaat:Ik kan ook tegen de wijde wereld (specifiek: de fetisjisten-wereld) zeggen dat ik mijn paarden rijd op deze harde manier en wat foto's plaats waarbij ik net als een jockey mijn paard doe alsof ik hem sla, terwijl ik ondertussen hem in werkelijkheid behandel als mijn beste maatje.
Ik beweer niet dat wat er hier gebeurd niks mis mee is, maar zomaar dingen klakkeloos aannemen wat je op internet leest en ziet hoeft niet de werkelijkheid te zijn. Het bit-gebruik daarentegen: van mij mag een paard haar eens goed vliegles laten nemen.
nou weet niet hoe je zulke filmpje moet maken....maar denk dat je eerst moet gaan kijken....foto`s en filmpjes.
dan kan ze goed monteren....maar vraag me af of jij jezelf wel geloofd ?
de filmpjes die erop staan + de foto`s liegen er niet om.
Ja hoor. En ja, ik weet veel af van manipuleren in de media; wat allemaal mogelijk is met beeld en taal. Sorry, ik ben nou eenmaal geen kuddedier die gelijk meegaat in dit verhaal. En zoals ik al meerdere keren heb gezegd: ik haak alleen in op het punt dat iedereen geloofd wat ze zien en lezen en gelijk conclusies trekken dat ze echt bestaat onder deze naam. Natuurlijk (helaas) worden er paarden op deze manier mishandeld (ook in andere 'takken' van de paardensport), ik hoop niet dat het door deze aandacht de vraag naar dit soort "Hard Riding" filmpjes groter wordt (iets van meer mensen bereiken en bij sommigen gevoelige punt raken enzo... )