Jammer genoeg heb ik er hier ook een staan die de stal open maakt (Arme mama schrok zicht rot) Morgen maar ff hier een nieuw slot oplassen (gelukkig is het een 1.20 pony) en dat is ook het beste voor de eigenaar van die Fries..
Wij hebben zulke dingen, ben benieuwd of hij dat ook open zou krijgen
flettie
Geplaatst: 10-01-13 23:39
Lijkt me met die buitendeur redelijk simpel op te lossen: ook die onderste schuifslot vast maken.
We hadden vroeger op de manege ook een pensionpaard dat zijn eigen staldeur open kreeg, incl. onderste schuifslot (paard van > 1.65 m. en deurtje van krap aan 1.30 dus hij kon er zo bij komen ) totdat de staleigenaar een nogal strak gespannen veer in beide schuifsloten deed. Toen lukte 't hem niet meer
Ik kwam hem op facebook ook al tegen, echt een Geweldig filmpje!! GENIAAL gewoon :-D Al hoop ik verder wel dat mijn Helmer dat nooit gaat leren haha.. Zou bij ons ook niet onmogelijk zijn om de box open te krijgen als hij dat eenmaal door zou hebben
Troelaatje
Geplaatst: 11-01-13 20:23
o wat een boef!!! wel heel knap hope hij alles open peutert. wel een vreselijk paard om op stal te hebben, je moet alles dubbel beveiligen...
Paard is volgens mij nog hartstikke slim ook, schuif slot met zo'n slotje zegmaar (zo'n klepje), en dan die andere deur, lijkt me er eentje met een blokerinkje of hoe je het wil noemen. Zo'n metalen blokje dat je tussen de tralies door doet dat het niet schuift..... Lijkt me als eigenaar van een paard en dan heb ik het over de andere paarden best vervelend. Al denk ik dat degene die dit filmpje heeft gemaakt overal rekening mee gehouden heeft..