Illuminati & The New World Order: lees en oordeel zelf.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JunkDeLuxe

Illuminati & The New World Order: lees en oordeel zelf.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 19:07

Mijn vriend kwam eerder deze week aanzetten met een aantal filmpjes. Ik was echt stomverbaasd.
Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, zonder dat jullie meteen gaan denken dat ik gestoord ben, maar ik kan het maar proberen.

Ik weet er zelf echt niets van, ik deel alleen maar de filmpjes die ik zelf al gezien heb de afgelopen dagen. Kijk en oordeel zelf, zou ik zeggen. Sommige filmpjes duren een paar minuten, sommigen meer dan een uur. Kijk er zoveel als je zelf wilt, google er voor mijn part nog een hoop andere, maar oordeel aub over wat je ZIET, lees niet enkel de teksten die ik hier neertyp.

Er zijn nog véél meer filmpjes dan deze die ik hier post. Dit is maar een miniem deel. Ik weet zelf nog niet heel goed wat ik er van moet denken, wat waar is, wat overdreven is, maar creepy vind ik het allesinds wel. En ja, ik geloof het ergens wel. Als je niet veel tijd -of zin hebt-, kijk dan vooral naar de filmpjes over 9/11 en die over Nibiru.

Illuminati.
Ik had er zelf nog nooit van gehoord.

New world order.

Relatief kort filmpje.

Of je er in gelooft of niet.. Wereldwijd vervult de natuur eeuwenoude voorspellingen.

Lange versie.

Korte versie: tornado's op de zon, tsunamis, vulkaanuitbarstingen, vreemd dierengedrag, vreemde atmosferische geluiden, luchtflitsen, ...

9/11: allesbehalve wat wij ervan dachten te weten.

Deel 1.

Deel 2.

Gaddafi, dit moet je zien.
Absoluut niet wat ik erover dacht te weten.

Illuminati & celeberties

De andere versie van de waarheid achter de moord op Tupac.

DMX & the illuminati.

Michael Jackson, Beyoncé en Rihanna: wat je niet wist.

En wat te denken over Lil Wayne?!

Wie zit er achter de moord op prinses Diana?

Stel je voor.. Dat Eminem vermoord is, en gekloond.

Volgens de filmpjes worden we ook via voeding gemanipuleerd...

En dan zijn er nog de verborgen subtiele boodschappen op het scherm..

Nibiru..
Last but not least.. Hier wordt ik echt compleet gestoord van.. Botsen we binnenkort met een andere planeet?!

Een insider van de CIA doet zijn verhaal.

De ondergrondse basis, die gebouwd zou zijn door de overheid om aan Nibiru te ontsnappen.
Nou, brand maar los. Nogmaals: oordeel niet over mij, oordeel over de filmpjes.
Laatst bijgewerkt door JunkDeLuxe op 31-10-12 19:46, in het totaal 2 keer bewerkt

iefke

Re: Illuminati - lees en oordeel zelf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 19:09

LZP->LN

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 19:14

Ik denk dat je morgenavond pas reactie krijgt van mensen. Voor iemand al die filmpjes heeft gekeken :P

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier wel eens wat van heb gezien maar dat ik me er verder niet in heb verdiept. Het zou mij iig niks verbazen als hier dingen waar van zijn. Volgens mij gebeuren er zoveel grootse dingen op de wereld waar wij als 'simpele burger' geen idee van hebben. Zoveel uitgestrekte gebieden waar misschien ondergronds wel de vreemdste dingen gebeuren. Mensen met veel macht die onderling contracten sluiten/ons dingen laten geloven die niet zo zijn.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 19:22

_Tara_: haha ik weet het, en dit is dan maar een miniem deel van wat er te vinden is.. Ik vind het echt.. Ik weet niet, mindblowing. Ik geloof er allesinds wel in.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 19:34

Als ik tijd heb van 't weekend ga ik hier maar eens even voor zitten en wat van die filmpjes kijken.
Klinkt heel interessant en zou me niks verbazen als er dingen van waar zijn. :j

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 19:37

wauw, die van de wtc.. sprakeloos, nooit verwacht..

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 19:39

sanso schreef:

Ik heb tijdens alle filmpjes kippenvel gehad, maar met die van 9/11 had ik echt kunnen huilen.
Zeer frustrerend allemaal vind ik, en zeg nou zelf.. Een deel kan verzonnen zijn, een deel kan overdreven zijn, maar dit is gewoon te veel om maar bedacht te zijn. Ik geloof het. Ik geloof al veel langer dat de wereld om zeep is, dit is voor mij gewoon bewijs.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 19:41

Mandarijn schreef:
Als ik tijd heb van 't weekend ga ik hier maar eens even voor zitten en wat van die filmpjes kijken.
Klinkt heel interessant en zou me niks verbazen als er dingen van waar zijn. :j

Moet je echt doen! Het zijn echt eye-openers!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 19:44

Illuminatie had zogenaamd ook voorspelt dat er iets zou gebeuren met de olympische spelen, met de big bang. Verder is het allemaal hindsight. Ik kan achteraf ook wel overal van zeggen: 'Oh ja, dat had ik voorspelt.' Ik vind het allemaal bullshit, ik ken de videos, maar nee, heel veel indruk maakt het niet op me.

Oh trouwens, Nibiru zou ik me geen zorgen over maken.

Citaat:
The idea that a planet-sized object could collide with or pass by Earth in the near future is not supported by any scientific evidence and has been rejected as pseudoscience by astronomers and planetary scientists

(...)

Astronomers reject the idea of Nibiru, and have made efforts to inform the public that there is no threat to Earth in 2012.They point out that such an object so close to Earth would be easily visible to the naked eye, as Jupiter and Saturn are both visible to the naked eye, and are dimmer than Nibiru would be at their distances. A planet such as Nibiru would create noticeable effects in the orbits of the outer planets. Some counter this by claiming that the object has been concealed behind the Sun for several years, though this would be geometrically impossible. Amateur photographs supposedly showing Nibiru near the Sun are usually the result of lens flares, false images of the Sun created by reflections within the lens.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Nibiru_cataclysm

En dit is waarom ik geloof in wetenschap, en niet in bullshit conspiracy theoriën, aangezien de harde bewijzen daarbij nogal wegblijven.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-10-12 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 19:57

Boself schreef:
Illuminatie had zogenaamd ook voorspelt dat er iets zou gebeuren met de olympische spelen, met de big bang. Verder is het allemaal hindsight. Ik kan achteraf ook wel overal van zeggen: 'Oh ja, dat had ik voorspelt.' Ik vind het allemaal bullshit, ik ken de videos, maar nee, heel veel indruk maakt het niet op me.

Illuminati voorspelt zelf niets, denk ik..

... “New World Order” (NWO) en “Illuminati” zijn twee termen die veel complotaanhangers graag in één zin noemen. De term NWO was aanvankelijk verzonnen door de ware Illuminati waarmee een nieuwe wereld werd aangeduid, bevrijd van overheersers, monarchieën, elitaire families en adellijken en bovenal bevrijd van de dogma’s van de drie Abrahamistische wereldreligies; Jodendom, Christendom en Islam. Helaas is ook de term NWO op een zeker moment ‘gekaapt’ door de elite en is de betekenis van het woord NWO volledig verdraaid. Als gevolg hiervan wordt de Illuminatie nu door miljoenen mensen wereldwijd beschouwd als DE meest sinistere en gevaarlijkste organisatie op deze planeet welke zich tot doel heeft gesteld de wereldbevolking op korte termijn met miljoenen of zelfs miljarden te verminderen door middel van “chemtrails”, vaccinaties, mind-controlling chips en meer van dat fraais.
Tijdens het lezen van de artikelen zal het de lezer snel duidelijk worden dat we het hier niet hebben over een sinistere organisatie die totale wereldheerschappij nastreeft, maar over een groep mensen die al sinds onze vroegste geschiedenis de mensheid tracht te bevrijden van haar overheersers. Door de eeuwen heen zijn leden van de Illuminati vervolgd en vermoord, maar hun kennis is nooit verloren gegaan. Nu is het moment gekomen dat zij hun kennis beetje bij beetje in de openbaarheid brengen, in de hoop de grootste revolutie sinds de Franse revolutie te kunnen ontketenen en het pad naar een Nieuwe Wereld vrij te maken. Een nieuwe wereld zonder elitaire families, koningshuizen, religieuze sekten en instanties die al duizenden jaren bepalen wat ‘goed’ voor ons is en bovenal, wat goed voor hen is.
Bron: http://real-illuminati.blogspot.be/

Ik zeg niet dat ik gelijk heb, of dat jij gelijk hebt. Dit is wat ik de afgelopen dagen ontdekt hebt, en mij heeft het kei hard geraakt.
Maar wat mij betreft, ieder zijn mening! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 20:04

Ooit dat spelletje gespeelt op de basisschool, waar je iets in het oor van de eerste persoon moest fluisteren en dat doorverteld werd, waardoor er een heel ander verhaal vormde? Dat is ook gebeurd bij de illuminati, dat is bijna zeker. Hun kennis is niet opgeschreven of vernietigd, het was namelijk een sekte.

Ik zou het niet geloven als ik jou was, richt je maar op de wetenschap, daar kom je veel verder mee. Illuminati komt niet met harde bewijzen, dat is het punt dat ik probeer over te brengen. :)

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 20:11

Boself schreef:
Ooit dat spelletje gespeelt op de basisschool, waar je iets in het oor van de eerste persoon moest fluisteren en dat doorverteld werd, waardoor er een heel ander verhaal vormde? Dat is ook gebeurd bij de illuminati, dat is bijna zeker. Hun kennis is niet opgeschreven of vernietigd, het was namelijk een sekte.

Ik zou het niet geloven als ik jou was, richt je maar op de wetenschap, daar kom je veel verder mee. Illuminati komt niet met harde bewijzen, dat is het punt dat ik probeer over te brengen. :)

Op de middelbare school haha, dat was inderdaad de moeite!

Ik vraag me gewoon af.. Ze kunnen toch niet een hele planeet verzinnen? Wat ze over 9/11 laten zien, WAAROM het niet is wat het lijkt, dat verzinnen mensen toch niet zomaar? Getuigen bevestigen explosies te horen, brandweermannen zijn gefilmd terwijl ze riepen dat het bom was; en als je de muziekclips bekijkt ZIE je de zogenaamde artiesten de symbolen van The New World Order gebruiken. Presidenten, zangers, cartoons: je ziet het overal terug komen. Wij zien het misschien niet, maar het gebeurt wél. Ik vraag me af waarom..

Edit: spelfoutje.

Anoniem

Re: Illuminati & The New World Order: lees en oordeel zelf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 20:32

Waarom ze het bedenken is onwetenheid, stukje menselijke psychologie komt hierbij kijken. Wij mensen kunnen er niet tegen als we niet weten wat er gaat gebeuren en willen 'zekerheid'. Tsja, zulke dingen worden dan verzonnen. Wij weten NIETS over wat er is gebeurd bij 9/11 omdat dat een fete is tussen capitalistisch amerika en de olielanden met hun terroristische organisaties, dus verzinnen we onze eigen theorieën. Wat je vooral niet moet vergeten is dat er geen bewijs gegeven wordt, dit zijn allemaal theorieën, meer zijn het echt niet. Als je een beetje research doet kom je met veel meer wetenschappelijk bewijs, als het een wetenschappelijk fenomeen is tenminste.

Zo is er ook een theorie dat er een gigantische, alles vernielende gigantische worm die gezonden is uit Hel in onze aardkern woont. Dat klinkt al een stuk minder bedreigend, of niet? En dat van dat symbool is ook deels aandacht en publiciteit hoor, daar zou ik niet al te veel achter zoeken. De illuminati bestaat niet meer, het was een cult, de leden zijn dood, de kennis is vervaagd.

Wat ik zei over het spelletje; die planeet is niet helemaal verzonnen. Astrologen zagen iets nieuws tijdens hun onderzoek, het kon alles zijn, een heel nieuw universum, een sterrenstelsel of wat dan ook. Helaas heeft de pers hun woorden verdraait om het interessanter te maken voor het publiek, namelijk door te zeggen dat er 'MISSCHIEN' een nieuwe planeet is. Dat was in 1970-1980. Lang daarvoor hadden de astrologen de theorie al uit het raam gegooit, het bleek iets heel anders te zijn. Helaas was het verhaal toen al een eigen leventje gaan leiden. ;)

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 20:46

Boself schreef:
Waarom ze het bedenken is onwetenheid, stukje menselijke psychologie komt hierbij kijken. Wij mensen kunnen er niet tegen als we niet weten wat er gaat gebeuren en willen 'zekerheid'. Tsja, zulke dingen worden dan verzonnen. Wij weten NIETS over wat er is gebeurd bij 9/11 omdat dat een fete is tussen capitalistisch amerika en de olielanden met hun terroristische organisaties, dus verzinnen we onze eigen theorieën. Wat je vooral niet moet vergeten is dat er geen bewijs gegeven wordt, dit zijn allemaal theorieën, meer zijn het echt niet. Als je een beetje research doet kom je met veel meer wetenschappelijk bewijs, als het een wetenschappelijk fenomeen is tenminste.

Zo is er ook een theorie dat er een gigantische, alles vernielende gigantische worm die gezonden is uit Hel in onze aardkern woont. Dat klinkt al een stuk minder bedreigend, of niet? En dat van dat symbool is ook deels aandacht en publiciteit hoor, daar zou ik niet al te veel achter zoeken. De illuminati bestaat niet meer, het was een cult, de leden zijn dood, de kennis is vervaagd.

Wat ik zei over het spelletje; die planeet is niet helemaal verzonnen. Astrologen zagen iets nieuws tijdens hun onderzoek, het kon alles zijn, een heel nieuw universum, een sterrenstelsel of wat dan ook. Helaas heeft de pers hun woorden verdraait om het interessanter te maken voor het publiek, namelijk door te zeggen dat er 'MISSCHIEN' een nieuwe planeet is. Dat was in 1970-1980. Lang daarvoor hadden de astrologen de theorie al uit het raam gegooit, het bleek iets heel anders te zijn. Helaas was het verhaal toen al een eigen leventje gaan leiden. ;)

Astrologen hebben Nibiru in de jaren 50-60 ontdekt, een hele tijd lang was het mogelijk deze in te geven op http://www.wikisky.org/. Ondertussen niet meer. Volgens wat ik heb gevonden, laten de overheid de ster CW Leonis doorgaan voor Nibiru.. CW Leonis staat al zo'n 50 jaar stil, terwijl Nibiru op ons afkomt.. De coördinaten die voor Nibiru gegeven worden, brengen ons recht naar CW Leo.

Wat jij zegt, zei ik ook. We geloven wat ons werd verteld op het nieuws, op de radio, in de krant, ... We weten niet wat er gebeurd is, en ja, dat geld ook voor de filmpjes over Illuminati. Ik geloof gewoon eerder in hen, en in The New World Order, dan dat we in een zogenaamd eerlijke wereld leven. Ik kan gewoon niet geloven dat AL deze filmpjes verzonnen/overdreven zijn, het zijn er wat mij betreft te veel, met te veel gelijkenissen.

Hetgeen wat er verteld wordt in de filmpjes over 9/11, geloof jij dat? Zij komen met een hoop vergelijkingen, met explosieven e.d., zij vertellen wat er op de beelden NIET klopt met wat er gekend is over de temperaturen waarop metaal smelt e.d. Een aantal mensen getuigde anoniem; zij wisten op voorhand dat ze op een bepaald moment maar beter niet in New York konden zijn.

Ik weet het niet. Ik kan er gewoon echt niet bij, dat heel de Illuminati verzonnen is, dat The New World Order maar een hoop propaganda is om leuke videoclips te maken. Gelukkig ben ik nog de rest van de week thuis haha, ik weet wat doen!

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 20:57

Hier rapte Tupac al over. Na z'n dood heeft 'ie ook een cd uitgebracht met de naam 'Killuminati'. Maar ja, Tupac is dood en dat scheen de schuld te zijn van een ruzie tussen hem en Biggie. En laat die nou toevallig ook vermoord zijn.
Er zijn veel theorieën op internet over de Illuminatie, een deel zou best waar kunnen zijn maar sommige gaan er wel heel diep in door, hoor. Die zien overal complottheorieën (ik noem een Micha Kat).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:03

JunkDeLuxe schreef:
Boself schreef:

Astrologen hebben Nibiru in de jaren 50-60 ontdekt, een hele tijd lang was het mogelijk deze in te geven op http://www.wikisky.org/. Ondertussen niet meer. Volgens wat ik heb gevonden, laten de overheid de ster CW Leonis doorgaan voor Nibiru.. CW Leonis staat al zo'n 50 jaar stil, terwijl Nibiru op ons afkomt.. De coördinaten die voor Nibiru gegeven worden, brengen ons recht naar CW Leo.

Wat jij zegt, zei ik ook. We geloven wat ons werd verteld op het nieuws, op de radio, in de krant, ... We weten niet wat er gebeurd is, en ja, dat geld ook voor de filmpjes over Illuminati. Ik geloof gewoon eerder in hen, en in The New World Order, dan dat we in een zogenaamd eerlijke wereld leven. Ik kan gewoon niet geloven dat AL deze filmpjes verzonnen/overdreven zijn, het zijn er wat mij betreft te veel, met te veel gelijkenissen.

Hetgeen wat er verteld wordt in de filmpjes over 9/11, geloof jij dat? Zij komen met een hoop vergelijkingen, met explosieven e.d., zij vertellen wat er op de beelden NIET klopt met wat er gekend is over de temperaturen waarop metaal smelt e.d. Een aantal mensen getuigde anoniem; zij wisten op voorhand dat ze op een bepaald moment maar beter niet in New York konden zijn.

Ik weet het niet. Ik kan er gewoon echt niet bij, dat heel de Illuminati verzonnen is, dat The New World Order maar een hoop propaganda is om leuke videoclips te maken. Gelukkig ben ik nog de rest van de week thuis haha, ik weet wat doen!

Als ik jou was zou ik nog even het eerste citaat dat ik plaatste nog even doorlezen. Niribu is ontkracht. Het bestaat niet. Die planeet zouden we ALLANG moeten zien. :')

De illuminatie is niet helemaal verzonnen, het is verdraait, word van mond tot mond verteld. Begin trouwens maar niet over 9/11. Mijn mening is dat de overheid iets achterhoudt, en we gewoon simpelweg nooit zullen weten wat er gebeurd is. De link die ik wel leg is die tussen de olie in het Midden-Oosten. En ik vind youtube filmpjes nou niet bepaald een goede bron dus ik ga die 9/11 dingen ook niet bekijken, heb er wel zat gezien maar nee, bewijzen voor een directe link tussen illuminatie en 9/11 heb ik niet gezien.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 21:16

Nibiru gezien:

Daarom zeg ik; oordeel niet over mij maar over de filmpjes. :)

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 21:17

Krieltje schreef:
Hier rapte Tupac al over. Na z'n dood heeft 'ie ook een cd uitgebracht met de naam 'Killuminati'. Maar ja, Tupac is dood en dat scheen de schuld te zijn van een ruzie tussen hem en Biggie. En laat die nou toevallig ook vermoord zijn.
Er zijn veel theorieën op internet over de Illuminatie, een deel zou best waar kunnen zijn maar sommige gaan er wel heel diep in door, hoor. Die zien overal complottheorieën (ik noem een Micha Kat).

Inderdaad.

Ja die van Lil Wayne vind ik er sowieso over.. Eminem twijfel ik nog :+

astwice

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:29

Het is bekend bij dit onderwerp, heb zelf een tijdje geleden een aantal filmpjes gezien over Zeitgeist. Het maakte op mijn ook een grote indruk, dus ook de reden dat ik het nu niet durf te kijken anders kan ik dalijk niet slapen. Morgen of van het weekend ga ik er dan ook verder in.
Verder, 9/11 ik vind het heel moeilijk om daar wat over te zeggen, de waarheid zullen we nooit te weten komen. En verder heb ik (toen ik na ging denken) een beetje het idee dat de illuminatie iets is om de burgers op te naaien).

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:31

JunkDeLuxe schreef:
sanso schreef:

Ik heb tijdens alle filmpjes kippenvel gehad, maar met die van 9/11 had ik echt kunnen huilen.
Zeer frustrerend allemaal vind ik, en zeg nou zelf.. Een deel kan verzonnen zijn, een deel kan overdreven zijn, maar dit is gewoon te veel om maar bedacht te zijn. Ik geloof het. Ik geloof al veel langer dat de wereld om zeep is, dit is voor mij gewoon bewijs.

wat ik nog wel het schokkends van het filmpje vind is dat van die lucht, dat ze daarover 'gelogen' hebben en dat daardoor nu de aankomende 10 jaar daar nog mensen aan moeten sterven, en dat alleen voor eigenbelang :n

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:37

Ik weet niet wat wel en niet waar is. Als het zo'n geheime organisatie is, waarom zijn dan overal filmpjes en info over de illuminati te vinden? Nouja, wat het ook is, ik word er een beetje naar van als ik er naar kijk. Dan zit ik er weer de rest vd week over na te denken :') Ik kan niet zo goed tegen onrecht/onmacht/ mensen die zich beter voelen dan een ander, wereldmacht of hoe je het ook omschrijft :)

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 21:40

sanso schreef:
wat ik nog wel het schokkends van het filmpje vind is dat van die lucht, dat ze daarover 'gelogen' hebben en dat daardoor nu de aankomende 10 jaar daar nog mensen aan moeten sterven, en dat alleen voor eigenbelang :n

Gewoon alles.. Het idee, dat dit georganiseerd is door de overheid, die een deel van hun eigen volk uitmoord.. Dat dit helemaal niet had hoeven gebeuren, dat zo veel levens verwoest en aangetast zijn.. En inderdaad, alsof dat dat nog niet erg genoeg is, zullen er de komende 10 jaar nog mensen aan sterven. Triest.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:42

Was laatst ook weer ff in het nieuws toch met scheiding Tom Cruise en ... Kate(?) toch ??
Ik wil dit al tijden een keertje op mijn gemakkie doorlezen maar daar heb ik nog geen tijd voor.
Vooralsnog vind ik het vooral heel interessant, ben niet zo gelovig in complottheorien maar heb er verder nog geen mening over.
Laatst bijgewerkt door Chaos op 31-10-12 21:44, in het totaal 2 keer bewerkt

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:42

je moet niet geloven in complottheorieën, maar je gezonde verstand gebruiken! geloof zoveel mogelijk in de goede bedoeling van mensen zonder naief te zijn!

(ik vind overigens een complottheorie altijd wel interessant om te lezen ivm de andere manier van kijken naar een gebeurtenis, ook de sensatie alsof het een flinke roddel is :P )

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 21:55

antje_vip schreef:
Ik weet niet wat wel en niet waar is. Als het zo'n geheime organisatie is, waarom zijn dan overal filmpjes en info over de illuminati te vinden? Nouja, wat het ook is, ik word er een beetje naar van als ik er naar kijk. Dan zit ik er weer de rest vd week over na te denken :') Ik kan niet zo goed tegen onrecht/onmacht/ mensen die zich beter voelen dan een ander, wereldmacht of hoe je het ook omschrijft :)

Tja.. Stel je voor dat het waar is. Dat ze al zo'n 50 jaar bestaan, dat er inderdaad een hoop mensen vermoord zijn die met dit verhaal naar buiten kwamen.. Zo'n 10 jaar geleden nog maar hadden er niet zo gek veel mensen internet, geraakte eender welk nieuws minder ver dan nu, de manieren om te communiceren nu zijn veel geavenceerder. Misschien net daarom, the new world order. Stel dat ze echt zélf een aanslag op de WTC hebben gepland, dat ze al is het maar de helft van wat er beweerd wordt gedaan hebben.. Dan verklaart dan wel waarom de overheid bij iedereen een chip wil inplanten, ik zeg maar wat.

Nogmaals: ik weet er zelf echt heel weinig over. Ik zeg gewoon: om die en die reden ben ik wel geneigd bepaalde dingen te geloven.