Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanso schreef:wauw, die van de wtc.. sprakeloos, nooit verwacht..
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Nibiru_cataclysmCitaat:The idea that a planet-sized object could collide with or pass by Earth in the near future is not supported by any scientific evidence and has been rejected as pseudoscience by astronomers and planetary scientists
(...)
Astronomers reject the idea of Nibiru, and have made efforts to inform the public that there is no threat to Earth in 2012.They point out that such an object so close to Earth would be easily visible to the naked eye, as Jupiter and Saturn are both visible to the naked eye, and are dimmer than Nibiru would be at their distances. A planet such as Nibiru would create noticeable effects in the orbits of the outer planets. Some counter this by claiming that the object has been concealed behind the Sun for several years, though this would be geometrically impossible. Amateur photographs supposedly showing Nibiru near the Sun are usually the result of lens flares, false images of the Sun created by reflections within the lens.
Boself schreef:Illuminatie had zogenaamd ook voorspelt dat er iets zou gebeuren met de olympische spelen, met de big bang. Verder is het allemaal hindsight. Ik kan achteraf ook wel overal van zeggen: 'Oh ja, dat had ik voorspelt.' Ik vind het allemaal bullshit, ik ken de videos, maar nee, heel veel indruk maakt het niet op me.
Boself schreef:Ooit dat spelletje gespeelt op de basisschool, waar je iets in het oor van de eerste persoon moest fluisteren en dat doorverteld werd, waardoor er een heel ander verhaal vormde? Dat is ook gebeurd bij de illuminati, dat is bijna zeker. Hun kennis is niet opgeschreven of vernietigd, het was namelijk een sekte.
Ik zou het niet geloven als ik jou was, richt je maar op de wetenschap, daar kom je veel verder mee. Illuminati komt niet met harde bewijzen, dat is het punt dat ik probeer over te brengen.
Boself schreef:Waarom ze het bedenken is onwetenheid, stukje menselijke psychologie komt hierbij kijken. Wij mensen kunnen er niet tegen als we niet weten wat er gaat gebeuren en willen 'zekerheid'. Tsja, zulke dingen worden dan verzonnen. Wij weten NIETS over wat er is gebeurd bij 9/11 omdat dat een fete is tussen capitalistisch amerika en de olielanden met hun terroristische organisaties, dus verzinnen we onze eigen theorieën. Wat je vooral niet moet vergeten is dat er geen bewijs gegeven wordt, dit zijn allemaal theorieën, meer zijn het echt niet. Als je een beetje research doet kom je met veel meer wetenschappelijk bewijs, als het een wetenschappelijk fenomeen is tenminste.
Zo is er ook een theorie dat er een gigantische, alles vernielende gigantische worm die gezonden is uit Hel in onze aardkern woont. Dat klinkt al een stuk minder bedreigend, of niet? En dat van dat symbool is ook deels aandacht en publiciteit hoor, daar zou ik niet al te veel achter zoeken. De illuminati bestaat niet meer, het was een cult, de leden zijn dood, de kennis is vervaagd.
Wat ik zei over het spelletje; die planeet is niet helemaal verzonnen. Astrologen zagen iets nieuws tijdens hun onderzoek, het kon alles zijn, een heel nieuw universum, een sterrenstelsel of wat dan ook. Helaas heeft de pers hun woorden verdraait om het interessanter te maken voor het publiek, namelijk door te zeggen dat er 'MISSCHIEN' een nieuwe planeet is. Dat was in 1970-1980. Lang daarvoor hadden de astrologen de theorie al uit het raam gegooit, het bleek iets heel anders te zijn. Helaas was het verhaal toen al een eigen leventje gaan leiden.
JunkDeLuxe schreef:Boself schreef:Waarom ze het bedenken is onwetenheid, stukje menselijke psychologie komt hierbij kijken. Wij mensen kunnen er niet tegen als we niet weten wat er gaat gebeuren en willen 'zekerheid'. Tsja, zulke dingen worden dan verzonnen. Wij weten NIETS over wat er is gebeurd bij 9/11 omdat dat een fete is tussen capitalistisch amerika en de olielanden met hun terroristische organisaties, dus verzinnen we onze eigen theorieën. Wat je vooral niet moet vergeten is dat er geen bewijs gegeven wordt, dit zijn allemaal theorieën, meer zijn het echt niet. Als je een beetje research doet kom je met veel meer wetenschappelijk bewijs, als het een wetenschappelijk fenomeen is tenminste.
Zo is er ook een theorie dat er een gigantische, alles vernielende gigantische worm die gezonden is uit Hel in onze aardkern woont. Dat klinkt al een stuk minder bedreigend, of niet? En dat van dat symbool is ook deels aandacht en publiciteit hoor, daar zou ik niet al te veel achter zoeken. De illuminati bestaat niet meer, het was een cult, de leden zijn dood, de kennis is vervaagd.
Wat ik zei over het spelletje; die planeet is niet helemaal verzonnen. Astrologen zagen iets nieuws tijdens hun onderzoek, het kon alles zijn, een heel nieuw universum, een sterrenstelsel of wat dan ook. Helaas heeft de pers hun woorden verdraait om het interessanter te maken voor het publiek, namelijk door te zeggen dat er 'MISSCHIEN' een nieuwe planeet is. Dat was in 1970-1980. Lang daarvoor hadden de astrologen de theorie al uit het raam gegooit, het bleek iets heel anders te zijn. Helaas was het verhaal toen al een eigen leventje gaan leiden.
Astrologen hebben Nibiru in de jaren 50-60 ontdekt, een hele tijd lang was het mogelijk deze in te geven op http://www.wikisky.org/. Ondertussen niet meer. Volgens wat ik heb gevonden, laten de overheid de ster CW Leonis doorgaan voor Nibiru.. CW Leonis staat al zo'n 50 jaar stil, terwijl Nibiru op ons afkomt.. De coördinaten die voor Nibiru gegeven worden, brengen ons recht naar CW Leo.
Wat jij zegt, zei ik ook. We geloven wat ons werd verteld op het nieuws, op de radio, in de krant, ... We weten niet wat er gebeurd is, en ja, dat geld ook voor de filmpjes over Illuminati. Ik geloof gewoon eerder in hen, en in The New World Order, dan dat we in een zogenaamd eerlijke wereld leven. Ik kan gewoon niet geloven dat AL deze filmpjes verzonnen/overdreven zijn, het zijn er wat mij betreft te veel, met te veel gelijkenissen.
Hetgeen wat er verteld wordt in de filmpjes over 9/11, geloof jij dat? Zij komen met een hoop vergelijkingen, met explosieven e.d., zij vertellen wat er op de beelden NIET klopt met wat er gekend is over de temperaturen waarop metaal smelt e.d. Een aantal mensen getuigde anoniem; zij wisten op voorhand dat ze op een bepaald moment maar beter niet in New York konden zijn.
Ik weet het niet. Ik kan er gewoon echt niet bij, dat heel de Illuminati verzonnen is, dat The New World Order maar een hoop propaganda is om leuke videoclips te maken. Gelukkig ben ik nog de rest van de week thuis haha, ik weet wat doen!
Krieltje schreef:Hier rapte Tupac al over. Na z'n dood heeft 'ie ook een cd uitgebracht met de naam 'Killuminati'. Maar ja, Tupac is dood en dat scheen de schuld te zijn van een ruzie tussen hem en Biggie. En laat die nou toevallig ook vermoord zijn.
Er zijn veel theorieën op internet over de Illuminatie, een deel zou best waar kunnen zijn maar sommige gaan er wel heel diep in door, hoor. Die zien overal complottheorieën (ik noem een Micha Kat).
JunkDeLuxe schreef:sanso schreef:wauw, die van de wtc.. sprakeloos, nooit verwacht..
Ik heb tijdens alle filmpjes kippenvel gehad, maar met die van 9/11 had ik echt kunnen huilen.
Zeer frustrerend allemaal vind ik, en zeg nou zelf.. Een deel kan verzonnen zijn, een deel kan overdreven zijn, maar dit is gewoon te veel om maar bedacht te zijn. Ik geloof het. Ik geloof al veel langer dat de wereld om zeep is, dit is voor mij gewoon bewijs.
sanso schreef:wat ik nog wel het schokkends van het filmpje vind is dat van die lucht, dat ze daarover 'gelogen' hebben en dat daardoor nu de aankomende 10 jaar daar nog mensen aan moeten sterven, en dat alleen voor eigenbelang
antje_vip schreef:Ik weet niet wat wel en niet waar is. Als het zo'n geheime organisatie is, waarom zijn dan overal filmpjes en info over de illuminati te vinden? Nouja, wat het ook is, ik word er een beetje naar van als ik er naar kijk. Dan zit ik er weer de rest vd week over na te denkenIk kan niet zo goed tegen onrecht/onmacht/ mensen die zich beter voelen dan een ander, wereldmacht of hoe je het ook omschrijft