Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 18:23

Kijk, zo'n shoarmoboer snap ik dan nog wel, hoewel ik mij nog niet aan een toch ietwat gebrekkig Nederlands sprekende zaakeigenaar zie uitleggen wat ik kom doen. Maar bij een viskraam??? Of bij de La Bamba dus midden in Zwolle Centrum waar je alleen maar een stukje balie hebt, daar kun je toch onmogelijk foto's gaan maken van de frisdrankkoeling?? Bij veel van die kleine zaakjes staat de frisdrank koeling ook áchter de toonbank en niet ervoor. Dus hoe ze dat toch in vredesnaam voor zich zien? Ik snap er niks van :n

Edit: Heb even een check geaccepteerd, doorlopen en weer geannuleerd. Snap nu iets beter wat de bedoeling is en je hebt ook gewoon de mogelijkheid om aan te geven dat de koeling niet zichtbaar is. Maar van mij mag de vergoeding eerst nog wel wat omhoog :P

liefsmarleen

Berichten: 1149
Geregistreerd: 27-12-11
Woonplaats: Tilburg

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:48

dat is voor mij indd ook de reden om die fris op zn plek check niet te doen..
Jumbo check is nu 2 euro volgensmij omdat je nu maar naar 2 producten moet kijken ipv naar 3 :)

Vind het deze week nogal rustig met checks..
En ik moet het verschil tussen bloemen en planten leren :') Daardoor is mijn check afgekeurd haha

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:59

Planten is alles wat met zijn wortels in de aarde staat toch een bloemen de rest? Of denk ik nu te simpel?

Dat idee had ik al van de Jumbo Check maar wel vervelend want moet er zelfde aantal km voor rijden maar verdien dan wel maar tweederde van andere keren zeg maar.

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:49

Hebben jullie ook problemen met roamler?
Hij was aan het laden om te kijken of er nieuwe opdrachten waren en toen moest ik ineens weer inloggen. Maar als ik dan wil inloggen krijg ik de melding: Mislukt... Geen internetverbinding?
Terwijl ik gewoon internet heb op mijn mobiel :=

liefsmarleen

Berichten: 1149
Geregistreerd: 27-12-11
Woonplaats: Tilburg

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:51

ja volgensmij klopt er bij mij ook iets niet, checks die niet zichtbaar zijn, en ook niet allemaal al gereserveerd ...

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:00

Ik schrok ook al, dacht ik ben gehackt hahaha. Kan dus ook niet meer inloggen!

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:00

op twitter:
Roamler Nederland ‏@RoamlerNL 3m3 minutes ago View translation
Op dit moment ondervinden wij een kleine storing. Er wordt hard gesleuteld aan een oplossing, excuus voor het ongemak!

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:35

Vliendertje schreef:
Ik schrok ook al, dacht ik ben gehackt hahaha. Kan dus ook niet meer inloggen!


Ik dacht precies hetzelfde ;(

Maar hij doet het inmiddels weer bij mij *\o/*

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 21:14

Net 1 Jumbo Check gedaan, maar ze hebben hem veranderd qua opzet. Had er 3 gereserveerd, maar aantal vragen waren me veel te onduidelijk en had geen zin om er 3 te doen en dan 3 afkeuringen te krijgen. Dus heb er 1 gedaan, ingeleverd met een berg vragen erbij en toen een poosje gewacht, maar ze waren niet snel met keuren dus uiteindelijk de rest maar geannuleerd en terug naar huis. Zit nu nog op de keuring te wachten, maar ben er weinig gerust op :=

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 22:19

Stilgevallen weer hier, jammer.

Nou viel me mee, check van gisteren werd gewoon goedgekeurd. Ik was niet echt gelukkig met de weinige feedback die ik erbij kreeg, maar vooruit.

Vandaag 2 Jumbo Checks gedaan en beide goedgekeurd dus blijkbaar heb ik toch wel door wat de bedoeling is nu. Stond ik om 14 uur precies, klaar met telefoon in de hand, alsmaar de app te vernieuwen omdat om 2 uur die Chips Checks zouden vrijkomen. Ja hoor, daar waren ze. Ik klik hem aan, klik de eerste de beste winkel aan in het rijtje (die was in de buurt dus prima) wil hem accepteren en.... op waren ze alweer. Nog enkele pogingen gedaan, maar nee allemaal al bezet en inderdaad even later zag je alleen nog een paar adressen heel ver weg in het rijtje. Daar baalde ik flink van want had gehoopt er minimaal 2 te kunnen doen. Is al niet zoveel te doen deze maand vind ik dus was hier niet blij mee.

Dan maar de zoete en de hartige traktatie checks gedaan. Allebei goedgekeurd, dat dan weer wel. :) Op zich wel leuke checks zo, maar vind het altijd jammer als je iets moet kopen waardoor er weinig geld overblijft van de vergoeding. Oh en aangezien ik er toch was ook maar even een koffie erbij meegepakt, ook goedgekeurd.

Dus op zich geen slechte dag, maar mis echt de klappers van vorige maand waarbij je meerdere tientjes per dag kon verdienen gewoon. Als ik echt had gewild had ik wat van die Fris op zijn plek Checks kunnen doen, maar die zitten allemaal in parkeer onvriendelijk gebied en om te gaan fietsen was ik dan weer niet gemotiveerd genoeg :+

Oh ja, ik voor ik na de laatste check naar huis ging nog even gekeken, nee niks nieuws meer. Ben ik verdikkeme nog geen 10 minuten thuis staan ineens die Chips Checks in de buurt weer open. Grrrrr. Daar baalde ik wel van zeg. Maar goed, had toen geen zin meer om van huis te gaan. In plaats daarvan lekker uit eten gegaan haha :D

Jullie nog checks gedaan vandaag? Iemand in staat geweest die Chips Check mee te pakken? Ben benieuwd of die goed te doen is?

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 22:38

Hier geen checks :( steeds staan ze er, heb ik tijd, hele opdracht weg ..

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 23:53

Ik heb inmiddels 4 fris op zijn plek gedaan en ben er bij 3 geweigerd. Op een plek ben ik zelfs naar buiten gestuurd en stond de eigenaar van de winkel woest en dreigend vanuit de deuropening te kijken wat ik ging doen.

Uiteindelijk zijn ze wel goedgekeurd met een foto van de gevel, maar ik vind het niks!

En er staan er maar liefst 101 open in de stad.. :')

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 00:14

Jeetje Tallie, dat is het toch allemaal niet waard zeg. Dat je het na 2 weigeringen nog een keer hebt geprobeerd vind ik bewonderenswaardig. Maar dat is nou precies waar ik zo bang voor ben, dat soort reacties. Want die toestemming is allemaal leuk en aardig, maar daar weten zij niks van natuurlijk. Uiteraard heb je die brief, maar wat boeit hun dat? :=

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 00:20

Ik heb ook bij de 3e weigering aangegeven dat de opdrachtgever beter een mailing de deur uit kan doen.

Ze gaven aan dat er veel roamlers geweigerd worden.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 00:26

Nou dat verbaast me niks, dat gevoel had ik er meteen al bij toen ik die opdracht de eerste keer las. En toen hadden ze het zelfs nog zo dat je gewoon bezig moest gaan tenzij je aangesproken werd. Dat hebben ze later al veranderd. Maar goed, ik kan me er ook wel iets bij voorstellen. Wel goed om te weten, zeker als er landelijk gezien blijkbaar veel Roamlers geweigerd worden heb ik een extra reden om er niet aan te beginnen. :P Er staan er hier in de omgeving ook vrij veel open, maar niet zo verschrikkelijk veel als bij jou, want ik krijg er telkens 140 gemiddeld ofzo maar dat is wel op straal van 50 km. Dus vergeleken bij jou is dat niks haha.

Ik hoop dat er volgende week nog wat leuks komt, want al halverwege de maand en nog maar 52 euro in mijn account daar word ik niet zo vrolijk van := Ben blij dat ik er niet van hoef te leven :')

Oh ja, zo zag ik ook ineens op zaterdagAVOND weer melkchecks bij Kruidvat en Etos verschijnen. En dan wel voor 7 euro. Het doet me wat denken aan die portemonees aan een touwtje die ze vroeger op straat legden en dan gauw wegtrokken als je hem wilde pakken :')

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 11:58

Alwiene schreef:
Oh ja, zo zag ik ook ineens op zaterdagAVOND weer melkchecks bij Kruidvat en Etos verschijnen. En dan wel voor 7 euro. Het doet me wat denken aan die portemonees aan een touwtje die ze vroeger op straat legden en dan gauw wegtrokken als je hem wilde pakken :')


Hier ook! Ik baalde best wel, was twee uur eerder nog in de stad :(

ratjelover

Berichten: 2666
Geregistreerd: 13-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 10:09

Alwiene schreef:
Oh ja, zo zag ik ook ineens op zaterdagAVOND weer melkchecks bij Kruidvat en Etos verschijnen. En dan wel voor 7 euro. Het doet me wat denken aan die portemonees aan een touwtje die ze vroeger op straat legden en dan gauw wegtrokken als je hem wilde pakken :')


Zeer herkenbaar := :j

Voor de liefhebber heb ik eventueel nog een invite te vergeven ;)

PoelieWoelie

Berichten: 4717
Geregistreerd: 08-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 23:28

De frischecks heb ik ook maar gelaten voor wat het was.. Als ik dit zo lees :=

Heb wel lekker veel xp checks gedaan:
Autocorrect, Jouw broodtrommel, Pannenkoekendag!, Gezelschapsspelletjes, Rokersmomentje, Hartige traktatie, Tijdscapsule, De lente begint!, Zoete traktatie zijn allemaal goedgekeurd en in drie dagen gedaan :)

Leuk trouwens die zoete/hartige traktatie! Appelflappen en frikandelbroodjes koop ik toch al regelmatig dus leuk als ze trakteren :D

Ik was ook al bij de Burger King geweest voor de Vriendenloterij, alleen helemaal vergeten de bon te vragen (stom!) dus afgekeurd en kon hem niet opnieuw doen. Maargoed, had tenminste wel een paar lekkere burgers :D

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12738
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 23:31

De gezelschapspelletjes check vond ik leuk *D!
Weer eens lekker in mijn spelletjes kast gedoken, heb er zoveel, van sommige wist ik niet eens meer dat ik ze had.

liefsmarleen

Berichten: 1149
Geregistreerd: 27-12-11
Woonplaats: Tilburg

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 23:32

Gelukkig zijn de fris op zn plek checks nu weer verdwenen, bij mij teminste :D

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 01:02

liefsmarleen schreef:
Gelukkig zijn de fris op zn plek checks nu weer verdwenen, bij mij teminste :D



Alleen zo jammer dat er NIKS voor in de plaats is gekomen :') Handvol LEUKE opdrachten zou toch nog wel even fijn zijn eigenlijk. :=

liefsmarleen

Berichten: 1149
Geregistreerd: 27-12-11
Woonplaats: Tilburg

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 09:11

Jaa dat klopt ook haha!
Heel jammer, al de laatste week bijna geen checks kunnen doen simpelweg omdat ze er niet eens waren ..

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 10:03

Ik kreeg laatst een mailtje van Roamler, dat ze me al een tijdje niet hadden gezien en waarom dat was... Misschien omdat er belachelijke checks open staan (maak minimaal 15 foto's) met een vergoeding van 2 euro? :D

ratjelover

Berichten: 2666
Geregistreerd: 13-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 13:30

Tanya schreef:
Ik kreeg laatst een mailtje van Roamler, dat ze me al een tijdje niet hadden gezien en waarom dat was... Misschien omdat er belachelijke checks open staan (maak minimaal 15 foto's) met een vergoeding van 2 euro? :D


Maar de xp opdrachten kan je dan toch wel doen en babymelk?

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 21:19

Zo de babymelk checks werden vandaag echt binnen 5 minuten (goed) gekeurd.
Heb er 4 kunnen doen in 1 winkelcentrum!