Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 20:00

Zooo mijn Roamler dag zit erop, voor 45 euro goedgekeurde checks en nog 1 net gedaan voor 2,50 die nog wacht op goedkeuring. Als die ook goedgekeurd wordt heb ik deze maand totaal 100 euro en vijftig cent. Eindelijk weer eens een mooi bedrag. En voor Anouk dus vandaag weer iets van 95 cent ofzo erbij :D

De enige refferal die ik heb heeft laatst wel level 2 bereikt (of was het nou 3, dat ik 2 euro kreeg iig) maar daarna tot nu toe niet actief meer helaas. :)

Roosyes
Berichten: 758
Geregistreerd: 02-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 11:01

estell__ schreef:
Is er iemand die een invite over heeft voor mij? Ik zou echt heel graag willen beginnen!!


Stuur maar pb ;).

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 13:11

Ik ga na het weekend actief worden, Alkmaar heeft een evenement in de oude binnenstad, de hele stad is middeleeuws. En wie woont er in de oude binnenstad? Ik. :') Ik blijf binnen of ik vlucht weg.

Never_Mind
Berichten: 2492
Geregistreerd: 01-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 13:26

Gelukkig zijn de eerste opdrachten ook vooral om binnen te doen :P

(Verder heb ik er ook vooral helemaal geen belang bij dat je level 2 wordt ofzo... := )

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 13:49

Never_Mind schreef:
Gelukkig zijn de eerste opdrachten ook vooral om binnen te doen :P

(Verder heb ik er ook vooral helemaal geen belang bij dat je level 2 wordt ofzo... := )


Lol maar het klopt wel :P

Hier net een vis bij Coop opdracht gedaan. Nu maar afwachten of hij goedgekeurd wordt. Hij was van 2,50 naar 4 euro verhoogd voor ik hem aannam dus opzich nog wel de moeite waard.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 14:21

Never_Mind schreef:
Gelukkig zijn de eerste opdrachten ook vooral om binnen te doen :P

(Verder heb ik er ook vooral helemaal geen belang bij dat je level 2 wordt ofzo... := )


:P

Echt? Ik zag alleen Albert Heijn dingetjes. Ik ga nog eens spieken.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 18:43

Net nog een babymelk+ check kunnen meepakken voor 8,50. Dat is het betere werk! :D Check van begin van de middag zit ik nog op te wachten. Daar even contact met Martijn over gehad, kreeg super snel antwoord en uitleg over waarom het een sneller gekeurd is dan het ander. Leuke jongen is dat toch!

Jullie nog wat gedaan vandaag? Ook lang moeten wachten op goedkeuring of juist niet? :)

Rofah
Berichten: 621
Geregistreerd: 25-02-15
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 21:51

Ik heb vandaag twee babymelkchecks kunnen doen a 7 en 8,50, toen vond ik t wel weer best voor vandaag :D

LK_2312

Berichten: 1591
Geregistreerd: 08-02-07
Woonplaats: Almelo

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 07:31

Ik moet echt meer op pad. De thuis opdrachten lukken wel maar om iets te verdienen moet je ook echt de straat op :P

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:59

Iemand ervaring met die frisdrank verkoop checks? Dat is toch bijna niet als mysterie guest te doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 12:47

Alwiene schreef:
Iemand ervaring met die frisdrank verkoop checks? Dat is toch bijna niet als mysterie guest te doen?


Heb ze gedaan toen ze 4,00 euro waard waren, haha.
Heb het alle keren netjes gevraagd, één keertje mocht het niet, foto gemaakt, was prima.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:17

Anoniem schreef:
Alwiene schreef:
Iemand ervaring met die frisdrank verkoop checks? Dat is toch bijna niet als mysterie guest te doen?


Heb ze gedaan toen ze 4,00 euro waard waren, haha.
Heb het alle keren netjes gevraagd, één keertje mocht het niet, foto gemaakt, was prima.


Bij zo'n eerdere opdracht mocht je je bekend maken toen ja maar nu staat er in principe dat je het als mysterie guest moet doen. Vragen vind ik geen probleem.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 11:57

Haha ik heb nu Anouk (degene die mij een invite gegeven heeft) ingehaald qua xp :D

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 12:04

Anouk zoekt het niet meer zo om Roamler te helpen, met iedere keer die belachelijke afkeuringen :P
Had van de week €1,50 aan je verdient :j lekker door gaan is makkelijk verdienen hahaha }> :D

Ik doe heel af en toe nog wat van die makkelijke checks, en ga er niet meer specifiek op pad.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 20:59

Jammer Anouk! Ik heb gelukkig niet veel ervaring met stomme afkeuringen. 1 of 2 ofzo maar staat zoveel goed tegenover dat ik me prima vermaak met Roamler.

Vandaag alleen twee kleine Roamler direct opdrachten gedaan. Geen idee of jij daar ook je deel van krijgt Anouk.

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 08:22

Krijg van al jou inkomsten geld :j

Moet ook zeggen dat ik minder tijd heb hoor, maar ik vind het gewoon zonde om zoveel tijd in die opdrachten te stelen als je dan keer op keer van die belachelijke afkeuringen krijgt wat gewoon te wijten is aan hun slechte omschreven vragen :) Vooral die frisdrank opdrachten -:)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 13:19

Hier sinds maandagavond geveld door buikgriep dus helaas ff geen Roamler, balen want ik was net lekker bezig en toen ik het spieken toch ff niet kon laten zag ik leuke opdrachten in de buurt staan :( Hopelijk snel weer opgeknapt zodat ik weer aan de bak kan :D
Heb uiteindelijk afgelopen maand 117 euro verdiend. Staat alweer netjes op mijn Paypal rekening ook :) Ben benieuwd wat het komende maand mag worden :D

_Laura_

Berichten: 2446
Geregistreerd: 25-03-09
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 13:40

117! Wauw! Toch een lekker extraatje!

Ik heb net de Schepijs Check gedaan bij de Albert Heijn, lekker koel daar binnen :D wilde ook die van de Plus doen (op hetzelfde plein, gelijk ook Leukste plein van NL opdracht gedaan) maar toen was helaas het maximaal aantal aantal inzendingen al bereikt.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 14:44

Ja inderdaad alleen geef ik het wel netjes op bij de belastingdienst, dus gaat nog wel eea vanaf. Hou daarom alleen ook wel netjes mijn km bij om af te trekken want ga natuurlijk niet meer betalen dan noodzakelijk is :P

Edit: Laura, er staat bij de schepijs opdracht dat iedere Roamler hem maar 1 keer dus op 1 locatie kan uitvoeren. Dus daarom kon je hem niet nog bij een tweede winkel doen :)

_Laura_

Berichten: 2446
Geregistreerd: 25-03-09
Woonplaats: Nederland

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:48

O dat verklaart het :Y)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 17:28

Nog meer mensen met deze hitte lekker koel de supermarkten ingedoken om te Roamleren? Ik was het niet van plan maar waten aan het touren met de oldtimer en zag toen een serie goedbetaalde opdrachten voorbij komen. Dus toch aan de slag en nu al voor 40 euro goedkeuringen binnen. :D Lekkerrrr begin van de nieuwe maand.

jetwii
Berichten: 1286
Geregistreerd: 23-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 18:00

Zoo jammer.
Vorig jaar hier code gekregen 30 eurie verdiend. December hield mijn tel ermee op en nu nieuwe maar kan niet meer inloggen account verwijderd...
Als iemand nog invite heeft hoor ik het graag

Jilletje

Berichten: 8172
Geregistreerd: 18-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 18:06

kan je account niet opnieuw geactiveerd worden?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 18:36

Even op twitter of facebook vragen of hij nog geactiveerd kan worden. Goed kans dat ze het oplossen al zal je het geld kwijt zijn als dat er nog op stond.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:28

Inmiddels thuis en ook al gegeten. Vandaag totaal 7 checks gedaan a 10 euro per check dus 70 euro (bruto) verdiend want alles is gelukkig goedgekeurd! Dat tikt echt lekker aan.

Mooi weer 1,40 voor jou verdiend Anouk. :D

Krijg jij nou echt per opdracht en paar cent erbij steeds? En hoe zie je dat op je overzicht?