Mijn score: 17 Ik vond het best moeilijk, vooral als de rij bijna klaar was begon ik te twijfelen.Nu jullie!http://www.xrite.com/custom_page.aspx?pageid=77&lang=en
Wat lastig is dit zeg! Mijn score was 12A lower score is better, with ZERO being the perfect score. The bars above show the regions of the color spectrum where hue discrimination is low.Bij groen/blauw en paars/blauw overgang krijg ik het moeilijk geloof ik, daar gaan er witte balkjes naar boven
Da's in elk geval al beter dan mijn score. Ik had trouwens met net dezelfde overgangen moeite als jij.
EvelijnS schreef:Mijn score is 4, ik begin op een gegeven moment wel even scheel te zien haha. Best lastig nog!Wow dan heb je goede ogen!
Ik had net een 7, niet zo goed als ik zou willen. En eigenlijk zou ik wel willen weten waar ik fout ben geweest
Ik ben vast heel blond, maar je moet de blokjes met dezelfde kleuren in dezelfde rij naar elkaar toe slepen?
Your score: 56Gender: FemaleAge range: 20-29Best score for your gender and age range: 0Highest score for your gender and age range: 1520Even snel gedaan, dat ding kan me wat, heb hele goeie ogen! Zal vast aan de computer liggen! EDIT: Het word een stuk makkelijker als je je scherm verlichting niet gedimd hebt
Oeh leuk dit! Had een score van 7, en de kleuren waar ik het meeste moeite mee had gaf ie later ook aan als 'probleem-zones' haha
mijn score was 27, had het meest moeite met de blauw-groen tinten en je word er inderdaad een beetje scheel van
mijn score is 4, best goed dus ^^ zot dat er mensen met 0 zijn. Heb er ook niet zoveel problemen mee, maar kan best aan het scherm van computer liggen als het minder gaat denk ik, nuances zijn soms moeilijk te zien.
•Your score: 97•Gender: Female•Age range: 10-15•Best score for your gender and age range: 0•Highest score for your gender and age range: 1520Oeps?Volgens mij heb ik m gewoon niet gesnapt ofzo.
gauw op mn werk (dus ff vlug) had een score van 96. Zal hem straks nog eens serieus doen en tijd ervoor nemen
Your score: 37Gender: FemaleAge range: 10-15Best score for your gender and age range: 0Highest score for your gender and age range: 1520-ik kreeg er hoofdpijn van -_-' dus toen deed ik het rommeliger-
Your score: 29Gender: FemaleAge range: 10-15Best score for your gender and age range: 0Highest score for your gender and age range: 1520Vond m best wel lastig ja!
Ik heb een score van 19 en was er van overtuigd dat ik het best goed had maar niet dus pff.. wat lastig zeg!