Beschaamd om een mens te zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mieke93

Beschaamd om een mens te zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 19:37

Na het zien van dit filmpje ben ik beschaamd dat ik van dezelfde 'menssoort' ben als de pester die dit meisje pest op haar laatste schooldag. Echt niet normaal!
http://www.facebook.com/photo.php?v=4220271106776
Ik hoop dat jullie het filmpje kunnen bekijken en eventueel zelfs willen delen, aan de schandpaal met al die pesters!

Wat vinden jullie hiervan? Ik zou me totaal niet kalm kunnen houden als ik in dat meisje haar plaats was. Ik zou wel graag willen weten wat hieraan vooraf gegaan is, want zoiets gebeurt niet zomaar :s

Britt_Sisi

Re: Beschaamd om een mens te zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 19:41

wow als ik daar bij was geweest had ik toch haar benen onder haar vandaan getrokken en gehoopt dat ze hard met der kop op de grond geknald was. wat een gek zeg die ene die de hele tijd slaat..

Mieke93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 19:44

Inderdaad, die is echt niet goed in haar hoofd.
Vind wel dat die pester een dikke straf verdiend + al diegene die ernaar staan te kijken zonder iets te doen mogen dezelfde sanctie krijgen hoor. Ik vind meepesten even erg als zelf pesten.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 19:46

Dat ze zo rustig blijft. Ik geloof dat ik bij de eerste klap in t gezicht al vol de aanval had geopend...

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 19:51

Vjestagirl schreef:
Dat ze zo rustig blijft. Ik geloof dat ik bij de eerste klap in t gezicht al vol de aanval had geopend...

Ik denk het ook ja, ook hoe ze aan haar haar word vastgehouden, :( Ik had die meid echt alle hoeken laten zien.

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 19:54

had het op facebook al gezien, vind het echt verschrikkelijk voor dat meisje!
ik zou zelf ook niet zo kalm kunnen blijven denk ik ... , ik word al woedend door dat filmpje te zien

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 19:55

Jeetje wat blijft die rustig. en wat schandalig dat dit is gebeurt..

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 19:58

Heb het filmpje ook gedeeld, ik vind dit echt belachelijk!! hopelijk komt die meid bij de politie terecht, want ouders zullen niet indrukwekkend genoeg zijn vrees ik..

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:00

Jeetje dat meisje gaat wel erg ver, is gewoon pure mishandeling! Dat meisje heeft iets niet goed zitten in dat hoofd van haar! Belachelijk!!!! Ik hoop dat ze gepakt wordt en een flinke straf krijgt.

StAppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:05

Ik heb het niet afgekeken, sorry kan hier echt niet tegen! Wat een achterlijke mensen zijn er zeg :( hoop dat zij een x goed worden aangepakt door dit zelfde "soort" mensen maar dan nog 10x zo erg!

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:11

Jeetje dit vind ik wel heel sneu van die mensen, zij doet helemaal niks en alsnog word ze geklappt. Ik heb zulk soort dingen vaker gezien maar nooit dat het zonder reden gebeurd en nooit dat de ander rustig blijft. Het is dat ik en mijn vrienden soms wel het een en het ander te zeggen hebben over anderen maar dat betekent niet dat we andere gaan klappen om wat dan ook. We komen alleen op voor elkaar zou zelf ook nooit zo rustig kunnen blijven die personen hadden dik geklappt mogen wat mij betreft dit is echt niet normaal meer.

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:13

miss_lizje schreef:
Vjestagirl schreef:

Ik denk het ook ja, ook hoe ze aan haar haar word vastgehouden, :( Ik had die meid echt alle hoeken laten zien.

ik ook echt erg!
ik hoop ook dat ze flink straf krijgt, dit kan toch niet.
dit gaat echt te ver!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:13

Dit is te triest voor woorden.... :n :n

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:16

Dat ze die mensen voor mijn part in een klein donker hokje stoppen en ze ook zo eens af te ranselen. DIT DOE JE NIET!!!!!
Ik ben zelf mijn hele leven gepest geweest en ik snap het.
Wat schaam ik me in hun plaats seg.
En ik schaam me ook dat het vlamingen zijn...

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:17

vreselijk, wat ben je sneu als je zoiets doet :oo

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:19

Morrow_Less schreef:
Dat ze die mensen voor mijn part in een klein donker hokje stoppen en ze ook zo eens af te ranselen. DIT DOE JE NIET!!!!!
Ik ben zelf mijn hele leven gepest geweest en ik snap het.
Wat schaam ik me in hun plaats seg.
En ik schaam me ook dat het vlamingen zijn...

Mijn gedacht :\

Het gsm-nummer van de pester gaat nu zelfs op facebook rond, wat ze daarmee willen bereiken snap ik ook niet.
Die pesters moeten ze rechtstreeks aanpakken, liefst door de politie, want dit is gewoon al mishandeling.
En dat alle omstanders ook gewoon staan kijken en niets doen, snap ik ook echt niet..

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:20

miss_lizje schreef:
Vjestagirl schreef:

En dat is de reden waarom jij en ik nooit gepest zullen worden, omdat we gelijk onze tanden laten zien.
Dit meisje is gewoon niet weerbaar en zeg nou zelf... waar blijft jouw zelfvertrouwen als er 20 man alleen maar staan te kijken en lachen? Voel je je ook niet lekker door hoor.

Zelf grijp ik in iedere situatie in. heb al menig klap moeten opvangen voor mn grote bek, maar het zal me nooit gebeuren dat iemand in MIJN bijzijn gepest word zonder dat ik er wat van zeg :n

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:21

Als ik erbij had gestaan had ik 1 keer gewaarschuwd en mocht ze dan niet op houden dan had ik haar serieus naar de keel gegrepen en haar oogbollen flink haar oogkassen in staan duwen. Graag haar kop tig keer op het asfalt neer geslagen tot ze een schedelbreuk had opgelopen.

Gadver, wat heb ik een hekel aan dit soort mensen. Denken dat ze leuk en stoer zijn om dit arme meisje dit aan te doen. Ik walg van dit soort mensen, echt waar. Als ik dit meisje kon helpen zou ik het zo doen.
Word hier zo agressief van!

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:22

Zo die moeten blij zijn dat ze dat niet bij mij flikte......dan vraten ze nu door een rietje -:(-
ik ben ook jarenlang gepest totdat ik de rollen omdraaide... }:)

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:23

Ze kon ook niets beginnen in haar 1tje tegen al die mensen, dan had ze flink wat klappen terug gekregen vrees ik zo :=
En de mensheid kennende, zou dan nog steeds niemand hebben ingegrepen om het meisje te helpen..

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:23

enorm trieste mensen... Ik denk trouwens dat ik zelf niet anders zou kunnen reageren...
Dat mensen dat uberhaupt kunnen doen.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:24

Jeetje zeg, vind het echt heel sneu voor dit meisje! Waarom nou, ik vraag dat me echt af he, ga gewoon wat nuttigs met je tijd doen in plaats van andere mensen een trauma bezorgen, ik kan daar echt zo boos om worden he, dat hadden ze bij mij echt niet moeten flikken. Ik vind het echt knap dat dat meisje gewoon rustig blijft zitten!

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:25

Gadverdamme he :r Ik kan hier echt zo niet tegen.
Ik had ze echt een paar flinke klappen verkocht hoor :j
Vjestagirl schreef:

Meestal durven ze niet.

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:26

Pff wat zielig voor dat meisje! Ik had die pester net zo lang aan haar haren getrokken totdat ze sorry zei!
Maar idd wat hier boven staat, durven ze dat meestal niet :(:)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:28

Ik denk toch niet dat ik zo rustig had blijven zitten

(krijgt weer een slaan met schoolboek dejavu :o *D )