Adindaa schreef:AHA mygod dat ziet er echt heel raar uit Als ie gaat flehmen ook Ik lag naast mijn stoel bij dat stukje.
Ik had ook verzorgpony met snor hoor! Nog niet zo erg als de rechter ,maar wel ong. als de linkerErg snoezig
Wow! Dat is nog eens een flinke snor!! Mijn tinker heeft ook een snor, maar lang niet zo lang en dik!
rhanasasja schreef:Iel, dat zou ik er sowieso afknippen!Waarom het is toch schattig ?! Kan je leuk een vlechtje in leggen of kraaltjes in doen en als hij echt chique moet steek je het op *proest*
O wat heerlijk dat iers.........Bij mij ging het scheerapparaat er langs...maar misschien is het wel fijn tegen vliegen in de zomer..
russel schreef:O wat heerlijk dat iers.........Bij mij ging het scheerapparaat er langs...maar misschien is het wel fijn tegen vliegen in de zomer..Of ze waaien elkaar koelte toe als het te warm is
Ik zou alleen niet zo blij zijn als er meiden het weiland in wandelen en lip balsem op mijn paard smeren
Oh vreselijk hahaha, vind snorren sowieso echt verschrikkelijk maar dit is 't toppunt Ik wou dat mijn appaloosa zulke manen had
wow, wat een snor! wat lelijk.. tegelijk ook schattig moest wel lachen van dat filmpje: Maybe it's a disease. The whiskers disease!
Haha geweldig!Mijne heeft geen snor, wel een mega baard In de winter was hij serieus bevroren omdat ze telkens als ze drinkt, haar baard in water dompelt
Snor mag bij mijn tink ook blijven zitten hoor, *baard zou ik bijhouden als die zo lang zou worden)Wat een geweldig gezicht!