Ik kreeg deze link vorige week van een vriendinnetje.. En het is een erg leuke site om ideetjes op te doen en om gewoon op rond te struinen. Het makkelijke eraan vind ik dat je dus de dingen die je leuk vind, vast kunt zetten ( pinnen ).
ja ik ook! ik kijk gewoon iedere dag in de catagorien die ik leuk vind.. ik wil direct een eigen huis om helemaal los te gaan met alle creatieve ideeen!! of mag ik iemand anders zn huis gebruiken?
Absoluuut! Ik ben een echte pinterest lover. Haal er veel inspiratie vandaan, voor zowel mijn kamer, kleding als mijn blog. Check mijn pinterest: http://pinterest.com/lifeofkirsten/
er staat onder die plaatjes van twitter en facebook toch ook of registreer met je email??
it_is_me
Geplaatst: 08-12-12 14:50
Kende het nog niet, maar heb direct de app opgezocht. Ziet er leuk uit!
Erna_
Geplaatst: 08-12-12 14:50
Hier nog een enthousiasteling! Ik heb al een paar jaar een account en zit er ook wel elke dag even op. Ik gebruik hem vooral om lesideeën op te doen die ik kan gebruiken in de klas ('k ben juf ). Er staat zoveel leuks op!
jaa idd er staat erg veel inspiratie op! gewoon hele leuke dingen en plaatjes maar ook zeker wel dingen waar je wat aan heb ik haal er ook wel is ideeen vanaf voor in de kinderopvang voor leuke activiteiten