Menbloopers - een compilatie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Menbloopers - een compilatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 15:41

Ik kwam dit filmpje tegen tijdens werk voor de nieuwsredactie :)
Er zitten een aantal hele leuke bloopers tussen :D maar ook een aantal minder fijne om te zien.
Ik las wel dat er geen enkel paard gewond is geraakt!

http://vimeo.com/31256145

Borisje

Re: Menbloopers - een compilatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 16:02

Sommige lag ik echt dubbel. :') Andere zijn wel heel sneu, zoals dat paard dat koppie onder gaat en die op zijn rug beland. :(:)

Wat ik niet snap, waarom gaan mensen marathons rijden met zo'n onstabiele ouderwetse tweewieler? := Das toch vragen om problemen? :?

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 16:19

:= :=
Tja, met die tweewielers is het vragen om problemen idd..
Wagen valt om, streng wordt los gemaaktt, kar rechtop, streng weer vast en gewoon weer verder :') Maar die vast zat met die 2 -span, bloedt dat paard nou uit zijn neus of lijkt dat maar? (die vaker in beeld komt, on op een gegeven moment tussen de paarden zit/staat)

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 16:27

na deze video zou je haast bij het beleren voor de wagen ook eens de wagen omgooien met paard eraan vast, kan die dat ook vast leren

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 16:46

Daantjee12 schreef:
Wagen valt om, streng wordt los gemaaktt, kar rechtop, streng weer vast en gewoon weer verder :')

Hier was ik ook erg verbaasd om. Het ziet eruit alsof dat wel vaker gebeurd... Vind het voor de rest wel erg sneu en het valt mij eigenlijk nog mee hoe de meeste paarden reageren.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 16:49

Ik had m al gezien indd, maar vergeet niet dat dit 1985 was :) Toen was alles nog anders

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 17:04

Met zo'n 2-wieler een marathon rijden? :=
Dat vierspan schimmels in dat diepe water :oo

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 17:09

Zal in die tijd wel vrij normaal zijn geweest? ik was er toen nog niet dus kan niks met zekerheid zeggen, maar gezien ze nogal vaak voorbij komen?!

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 17:09

Ja dat vierspan schimmels bedoelde ik inderdaad, die rechtsvoor verdwijnt helemaal onder water :oo Arm paard. :(:) Vraag me wel af waarom ze de menners dan door zo'n diepe waterbak laten gaan?

En die tweewielers is gewoon dom :') Vragen om omslaan.

Ik moest heel erg lachen om die ene dat de menner en de grooms een voor een van de wagen afspringen en dat er eentje heel droog blijft zitten zonder iets te doen. :Y)

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 20:46

Er zijn erg grappige momenten bij, maar sommige mensen horen totaal niet op die wagen zeg..

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:33

it_is_me schreef:
Daantjee12 schreef:
Wagen valt om, streng wordt los gemaaktt, kar rechtop, streng weer vast en gewoon weer verder :')

Hier was ik ook erg verbaasd om. Het ziet eruit alsof dat wel vaker gebeurd... Vind het voor de rest wel erg sneu en het valt mij eigenlijk nog mee hoe de meeste paarden reageren.

Gelukkig hebben ze snelsluitingen waardoor ze dus snel kunnen los en vast klikken..Paarden zijn gewoon goed getraind en niet bang, dus vind het een mooie reactie van de menners om zo snel weer alles op gang te hebben. :j

Enne mensen, vergeet niet dat dit heel vroeger was.

Pff die tweewielers, wat een banden joh, ze vallen er ook gewoon af.. en dat water, ze zouden verdrinken :n

Gelukkig is het nu een stuk verbeterd, in goede zin :))

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 16:27

Jeetje, wat zijn we dan toch al vooruit gegaan op het gebied van aangespannen rijden.
het lijkt wel of dat 4-span schimmels uit de richting gaat en daardoor in het diepe water terecht komt.
in het eerste stukje zie je namelijk nog palen van de hindernis staan.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:50

Dat vierspan te water inderdaad, volgens mij was pony rechtsvoor ook gewoon vergeten z'n koppie hoog te houden. Andere 3 houden netjes hoofd boven water, deze duikt er juist in :')

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 18:35

Sommige vind ik echt sneu om te zien. Als alleen een mens eraf valt vind ik het wel grappig, zolang de kar niet omkeept en het persoon niet onder de paarden komt kan ik er wel om lachen :P

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 15:19

Sommige vind ik echt super eng := Maar het stukje van dat span dat in super diep water terecht komt vind ik hilarisch hahaha, evenals dat eerste 4span die problemen heeft met de boomstammen :))

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 18:31

die met die 4 span appaloosea's spring een man tussen de achterste 2 paarden dan rennen de voorste 2 opeens helemaal los.. spring hij dan weer op de kar ofzo.. ik zie hem niet meer.. er spring dat een eraf.. de 2 e in het blauw donderd er ook af en ik zie nog de menner zitten maar niet die man in het zwart..

tjeming ze hadden toen slechte tuig plus wagens.. die 2 wielers..

die schimmel van die 4 span duiktinderdaad gewoon met zijn nues in het water.. veelste diep!

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 00:27

Prachtig dit...heb helemaal dubbel gelegen! Ondanks dat er wat zielige momenten voor de paarden bij zaten..

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 00:36

Wauw ik vind het echt verbazingwekkend hoe geweldig kalm sommige beesten ook blijven! Hah, mooi filmpje!