Dat is vast niet de eerste keer dat ze dat proberen die oefent dat ''springen'' wekelijks denk ik Het lijkt net die Smigel van Lord of the rings hoe ze loopt
Elin_ schreef:Dat is vast niet de eerste keer dat ze dat proberen die oefent dat ''springen'' wekelijks denk ik Het lijkt net die Smigel van Lord of the rings hoe ze loopt Hier heb ik toch wel even smakelijk om gelachen !
ik had waarschijnlijk mijn beide polsen gebroken als ik dit had geprobeerd En m'n nek niet te vergeten
Tussen de sprongen heeft ze wel een prachtig dragend achterbeen, misschien ook eens dressuur proberen?
Nouuuu, ze heeft wel een goede techniek hoor Zie je hoe ze haar armen netjes houdt? Dat doen sommige paarden niet eens
omg.. Ze heeft idd een knappe techniek! maar ik zou me doodschamen als dit op youtube stond, of uberhoupt iemand t zag!K speelde vroeger ook paardje met me zusje, maar ik was neit zo goed als haar..
Hahahaha geweldig ik ging er altijd springend overheen Zo had ik het nog niet geprobeerd Ze is wel fanatiek.