Dit soort filmpjes tonen altijd getraumatiseerde paarden met bitten in, paarden die over hindernissen worden gemept, angstige ogen en wat nog meer om maar vooral te benadrukken dat de reguliere manier slecht is en de 'natural' manier goed is. Maar ik ben nou nog nooit eens een filmpje tegengekomen dat het tegenovergestelde doet: juist de reguliere manier benadrukken door gestresste paarden te tonen die op de natural manier gereden worden.
Kan iemand mij eens aan zo'n filmpje helpen? Een filmpje met gestresste natural gereden paarden om hiermee de reguliere methode te promoten? Ik kan me voorstellen dat de pro-bit ruiters wellicht toch een 'tegenaanval' zijn aangegaan op een gegeven moment om aan te tonen dat natural heus niet perse altijd beter is...

Zware twijfel over waar te plaatsen. Bij NH leek me nu ook niet zo gezellig aangezien ik anti-NH filmpjes zoek in feite

Maar dat heeft te maken met ruiters die simpelweg niet fatsoenlijk kunnen rijden, moet dus afgestraft worden door de jury.