Vind het echt heel mooi! Kreeg echt kippenvel bij de eerste keer van het refrein

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zarena schreef:Ben ik de enige die echt het idee heeft dat er iets niet klopt? Dit is toch een veel te oude stem voor zo'n jong meisje? Nee ik geloof niet dat hier niet is geknipt/geplakt/ge'audishopt'..
Zarena schreef:Ben ik de enige die echt het idee heeft dat er iets niet klopt? Dit is toch een veel te oude stem voor zo'n jong meisje? Nee ik geloof niet dat hier niet is geknipt/geplakt/ge'audishopt'..
Dribbel schreef:Zarena schreef:Ben ik de enige die echt het idee heeft dat er iets niet klopt? Dit is toch een veel te oude stem voor zo'n jong meisje? Nee ik geloof niet dat hier niet is geknipt/geplakt/ge'audishopt'..
Deze dame heeft meegedaan aan Britian's got talent. Ze was toen nog een stuk jonger. Je kan ook echt horen dat ze een goede stem heeft.
Bianca Ryan (America's Got Talent) heeft ook echt een volwassen stem.
http://youtu.be/_CxhKtcqzdE
Dribbel schreef:quartel schreef:ja....somewhere over the rainbow............
nog steeds als ik haar die hoor zingen schiet ik helemaal vol
Je bent daar zeker niet de enige in. Ze heeft het vrouwenlijke jurylid (naam vergeten) enkele keren echt aan het huilen gemaakt door haar zingen bij Britian's Got Talent.