Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naborah schreef:Wat een lief dier. Ze hangt er maar half naast en staat aan dat zadel te trekken ...![]()
Wel origineel! *Ziet zichzelf te zebra op school aankomen*
Sabinee__ schreef:Is volgens mij een bepaalde manier van Parelli. Heb het wel eens vaker gezien, trekken, hangen, afstappen.
Dier voorbereiden dat je erop stapt.
Vind haar verder juist erg vriendelijk? En waarom zou je er niet op kunnen? Buiten dat het eigenlijk een 'wild' dier is..
Men rijd ook op koeien, kamelen, dromedarissen, ezels, en mogelijke combi's daar tussen.
MamboBeach schreef:Waarom misselijk als ik vragen mag?
shilady schreef:Ik vind het wel jammer dat ze niet een goed passend zadel erop heeft
Sabinee__ schreef:Vind haar verder juist erg vriendelijk? En waarom zou je er niet op kunnen? Buiten dat het eigenlijk een 'wild' dier is..
Men rijd ook op koeien, kamelen, dromedarissen, ezels, en mogelijke combi's daar tussen.
Toen er een zorse geboren werd zat iedereen wel van 'ohhh' en 'aahhh' .
Arabesk schreef:Voordeel van een zebra is dat ze eerder zullen aanvallen dan wegrennen net als ezels volgens mij.
Manegepaard schreef:Hij ziet er niet helemaal happy uit.Of ligt dat aan mij? Voor zover ik weet heeft een zebra ook een veel tedere ruggengraat. (heb het topic niet doorgelezen, kan zijn dat iemand het al heeft gezegd) en zijn daarom veel minder geschikt om op te rijden.
Bovendien, dat dier hoort op de savannes, niet hier in een stal van 3x3.
eenitraM schreef:Manegepaard schreef:Hij ziet er niet helemaal happy uit.Of ligt dat aan mij? Voor zover ik weet heeft een zebra ook een veel tedere ruggengraat. (heb het topic niet doorgelezen, kan zijn dat iemand het al heeft gezegd) en zijn daarom veel minder geschikt om op te rijden.
Bovendien, dat dier hoort op de savannes, niet hier in een stal van 3x3.
Stal van 3x3 zie ik nergens staan? Pantykousjes zijn toch ook niet gemaakt op je laarzen mee te laten glimmen en een bagagedrager van de fiets is toch ook niet in de eerste stantie bedoelt om mensen mee te vervoeren? Koeien zijn toch ook niet gemaakt op gereden te worden? Laat staan paarden! Geniaal toch hoe een mens verder denkt dan de eerste instantie
Manegepaard schreef:Cookies schreef:Ik zie nergens een stal van 3x3?? Of heb ik iets gemist? Verder ben ik niet zo'n fan van dat in het zadel geplof. Hij is wel heel braaf.
Bij wijze van spreke.
H_Nalanta schreef:Manegepaard schreef:Bovendien, dat dier hoort op de savannes, niet hier in een stal van 3x3.
Paarden horen ook niet in stallen, paarden zijn ook niet gemaakt om op te rijden.
Iris82 schreef:MamboBeach schreef:Waarom misselijk als ik vragen mag?
Sorry misschien een beetje te sterk uitgedrukt. (slecht humeur :\ )
Maar naar mijn weten heeft een zebra een ruggengraat die veel prominenter ligt dan bij een paard, waardoor ik de gedeeltes aan het zadel hangen niet prettig vind voor een dier wat kennelijk niet gewend is aan gereden te worden gezien de wijze waarop hij op het hoofdstel reageert. Waarvan ik ook mijn twijfels heb of dat wel goed hangt. Daarnaast vind ik het achteruit op teugeldruk er niet prettig uit zien alhoewel ze wel releaset op het moment dat hij achteruit gaat.