Zo te zien is het een hele voorzichtige pony, maar ik vind het levensgevaarlijk wat dat meisje doet! T is en blijft een paard hoe braaf ie ook is! Daarbij kent een kind van 3 geen verschil tussen t ééne en t andere paard, dus als ze zoiets (bijv. onder t beestje door kruipen) probeerd bij een ander paard kan ze wel eens flinke klappen krijgen!
dit filmpje heeft er al vaker opgestaan... en de 'risico' discussie is er ook al geweest... pony luistert naar de commando's van de moeder en doet extra voorzichtig als het kind in de buurt is. daarnaast is er ook een filmpje waarin je ziet dat er altijd iemand op 1 meter afstand van de pony staat. binnen 1 tel hebben ze het kind of pony vast als het nodig is. daarnaast is het kind alleen onder begeleiding in contact met paarden en dus nooit alleen ( nogal wiedes voor een 3-jarige, maar het moet er bij gezegd worden ).
kind is praktisch in het zadel geboren en leert op deze manier met de paarden om te gaan.. ik wou dat ik zo'n begin van mijn paardencarriere had!!
Laatst bijgewerkt door wonderworst_ op 20-03-11 01:03, in het totaal 2 keer bewerkt