Zinloosgeweld dieren woest door trage inbeslagname

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

henktennapel

Zinloosgeweld dieren woest door trage inbeslagname

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 09:26

Vanmorgen kreeg ik een bericht dat er paarden in Valom inbeslag zijn genomen, wij hebben meer dan twee jaar aan het ministerie gevraagd of er iets gedaan was tegen deze wantoestand. het ministerie heeft hier geen antwoord op gegeven, wij hebben bij het openbaarmaken van het zwartboek http://www.zinloosgewelddieren.nl/jooml ... 3&Itemid=1 deze foto's al geplaatst.
De stichting zal deze zaak tot op de bodem uit gaan zoeken! er zal een speciale actiepagina gemaakt worden op de site van www.zinloosgewelddieren.nl

Meld je aan op de hyves van de stichting wij zullen je daar doorlopend op de hoogte houden van welke actie wij gaan ondernemen http://stichtingvoordieren.hyves.nl/

link naar het zwartboek http://zinloosgewelddieren.nl/documente ... DIEREN.pdf

Wij zullen niet rusten voordat er kamervragen gesteld over deze blunder en de dierenpolitie een feit is, zoals wij meerdere malen hebben aangegeven!

Droevige groet,

Henk ten Napel

Elin_

Re: Zinloosgeweld dieren woest door trage inbeslagname

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 22:12

Wat belachelijk dat ministerie jullie toen genegeerd heeft!
Goede actie

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 16:10

Sinds 2 jaar pas? Sorry hoor, maar dit speelt al minstens vanaf 2005 en wie weet al hoeveel langer...

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 18:43

Wat een dramaqueen bericht, met droevige groet, een beetje professioneel mag je toch wel blijven hoor.

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 19:41

Oh, en in aanvulling op mijn vorige post: ik heb elders gelezen dat er nu wel actie ondernomen kon worden omdat bij het opgaan van de AID in de nVWA de bevoegdheden uitgebreid zouden zijn. Dat er voorheen niet doortastender opgetreden werd lijkt dus niet aan de AID te liggen, maar aan de regelgeving waaraan zij destijds gebonden was.

En aangezien die dus blijkbaar niet meer vigerend is, lijkt deze hele actie me op zijn minst mosterd na de maaltijd en roept bij mij zelfs de verdenking op dat meneer ten Napel ten bate van zijn eigen clubje een graantje mee probeert te pikken van aandacht die er op dit moment nog in de media/publiciteit is voor dit schrijnende geval.

Spinoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 19:42

amen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 08:37

Mijn account doet het nog steeds en ik wil toch wel even reageren op meneer Henk ten Napel. Hoe is het mogelijk dat wij uw organisatie al die jaren (vanaf 2004-2005 toen de helft van alle geboren veulens de leeftijd van 1 jaar niet gehaald hebben.... en sindsdien is het bergaf gegaan) niet met spandoeken voor de hekken hebben zien staan om aandacht te vragen voor dit verdriet. Meneer Ten Napel, als u van de stichting Zinloos geweld tegen dieren (zinloos geweld???? Heb je ook 'geweld wat wel zin heeft'????) misschien vanaf het begin af aan inzet had laten zien, wellicht was er dan wat eerder gebeurd. Dit jarenlang durende verdriet valt de Stichting dus ook aan te rekenen. Dank u wel voor uw inzet.

Uw stichting zal van mijn kant geen donaties ontvangen. U moet zich gaan schamen in een donker hoekje...

Met vriendelijke groet...

iemand die zijn account niet weg krijgt...

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 11:23

Beetje een raar bericht, bedoel wat valt er nu nog te doen?
Ze zijn gelukkig weg daar.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 11:23

beetje raar dit weer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 12:48