Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Breghje schreef:Ik heb het af moeten kijken van mezelf... heel erg heftig zeg, heeeeel erg aangrijpend.... Ben blij dat ik nooit onder invloed rijd, maar pffffffff..... denk dat ik sommige beelden nog lang zal zien...
Quir schreef:Gruwelijk indrukwekkende beelden, maar iedereen zou deze moeten zien. Zeker de mensen die denken dat ze wel met een glaasje of pilletje te veel toch nog wel kunnen rijden.Breghje schreef:Ik heb het af moeten kijken van mezelf... heel erg heftig zeg, heeeeel erg aangrijpend.... Ben blij dat ik nooit onder invloed rijd, maar pffffffff..... denk dat ik sommige beelden nog lang zal zien...
Vaak zijn het juist de mensen die onder invloed rijden diegene die "niet het slachtoffer" zijn. Dat maakt deze ongelukken eigenlijk nog tien keer erger (in mijn ogen).
Talsha schreef:Ik heb meerdere spotjes van hun bekeken, maar wat hebben ze ontzettend indrukwekkende spotjes gemaakt! Die mogen ze hier ook echt wel op de televisie laten zien! Misschien dat mensen dan eens gaan nadenken!
mhollander schreef:Talsha schreef:Ik heb meerdere spotjes van hun bekeken, maar wat hebben ze ontzettend indrukwekkende spotjes gemaakt! Die mogen ze hier ook echt wel op de televisie laten zien! Misschien dat mensen dan eens gaan nadenken!
Er zullen jammer genoeg altijd wel een paar zijn die denken dat het hun nooit gebeurt.
Sabbientje schreef:Ontzettend heftig filmpje.
Kippevel!!!!
Ooit ook een filmpje gezien van een meid die met vrienden in de auto zat en even aan het SMSen was, daardoor op de andere weghelft terecht kwam en dus ook een ongeluk kreeg.
Ziji was de enige die het overleefde.
Was dan wel in scene gezet, maar vond ik ook erg heftig.
Joolien schreef:Wow heftig...
Ik vraag me af, hoe stimuleren zie die ongelukken zo levensecht !!!