Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
?
.
. Want als je het over alle ruiters in het algemeen hebt, vind ik het erg lachwekkend dat jij hier een enorme band ziet. Dan heb ik wel een ton aan ander beeldmateriaal met paarden die wellicht een betere band hebben met hun eigenaar
. _mexx_lady_ schreef:Ik heb het over Topsport ,, ruiters in algemeen hebben meestal niet zoveel paarden misschien 5 ofzo als ze echt veel rijden
Maar die doen ieder paard zelf en geven ze zelf liefde
de meeste topsportruiters geven hun paard aan hun groom en gaan wat drinken,..
hij verzorgt zijn paardje ook wel voro een klein deeltje

_mexx_lady_ schreef:Ik heb het over Topsport ,, ruiters in algemeen hebben meestal niet zoveel paarden misschien 5 ofzo als ze echt veel rijden
Maar die doen ieder paard zelf en geven ze zelf liefde
de meeste topsportruiters geven hun paard aan hun groom en gaan wat drinken,..
hij verzorgt zijn paardje ook wel voro een klein deeltje
_mexx_lady_ schreef:Njaa ,, maar hij heeft er wel een
Bekijk Meredith en Shutterfly ,, dat paard is gewoon super
_mexx_lady_ schreef:Ik denk het dus wel =D
Mijn papa heeft een sportpaard wordt gereden door iemand ,, hij gaat zo vaak mogelijk mee naar de internationale wedstrijden
CSI , CSIO , ...
Ik ken ze wel ,, gewoon groom op laten zadelen ,, rijden ,, afgeven , even hun parcours bekijken dat de groom heeft moeten opnemen ,, en hup wat gaan drinken
Mijn papa zegt zelf dat hij en van de weinige is die nog even meeegaat naar de stallen en het paard persoonlijk zijn beloning geeft met nog wat klopjes en comentaar erbij
Jeanine84 schreef:Wat wil je nou duidelijk maken dan? Want dat snap ik dan even niet meer? Volgens jou is Ludger de enige die even naar zijn paard gaat..ik ken er meerderen die het ook doen..en je snapt ook dat het hun werk is en dat ze er niet altijd tijd voor hebben (ik zou na 5 paarden ook wel een glaasje drinken lusten als ik er nog 3 moet)..dus waar wil je naar toe?