Bedankt voor de kritieken en complimenten.
Heb even nagevraagd waarom hij die onfocus actie doet zoals ie hem doet. Hij vindt het lelijk als er in een mooi design zo'n stippellijn selectiekadertje om een navigatie image komt als je erop klikt. Hij had er echter nooit bij stilgestaan dat keyboard navigatie dan niet werkt, dus tnx voor de tip.
Het ontwerp is gemaakt door een vriend van ons (hij doet vrijwel alle designs voor sites van de klanten van mijn vriend) in Photoshop.
Mijn vriend maakt dan van dat layered photoshop bestand images die bruikbaar zijn in de html en bouwt de site in html code. Als html editor gebruikt hij Homesite en verder ruim 10 jaar ervaring met specifiek dit werk.
Ik maak normaal gezien vanaf dit punt als dat in de opdracht zit de site dynamisch en bouw een op maat gemaakt cms.
Ik denk dat ik voor het nieuws, onze katten en het fotoalbum een simpel cms bouw. Waarschijnlijk integreer ik een wordpress blog in het nieuws gedeelte, maar ben ik nog niet helemaal uit.
Edit: wat betreft die groene balk zijn we met je eens. Toch eens kijken of we er iets aan kunnen veranderen dat verbetering geeft, maar de ervaring leert dat als we gaan veranderen we uiteindelijk toch altijd weer terug komen op de keuze van deze designer.