filmpje gezocht paard die leven red

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AlexandraM

filmpje gezocht paard die leven red

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 17:56

af en toe vind ik het maar lastig waar iets nu thuis hoord. Bij deze doe ik het dus hier maar neer zetten

ik heb een rare vraag misschien in de ogen van jullie ha maar alé

ik zoek filmpjes van paarden die mensen en/of dieren of andere paarden redden! en dan niet van een film...of een paard die gelijd word door iemand erop en daardoor iemand red, maar echt een paard die uit zichzelf iemand red!

bijvoorbeeld (dit zijn dan honden he!)

Nikki__

Re: filmpje gezocht paard die leven red

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:35

De laatste hond heeft gewoon puur mazzel gehad door 't dominante gedrag van de andere hond. Filmpje twee weet ik ook niet of er nou een hond of kat uit wordt gesleept. Vind nou niet dat de hond er erg zachtjes mee om gaat :+
Filmpje 1 is gewoon bizar.

Ik zou niet weten waar je dat kan vinden

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 19:12

3 kan idd toeval zijn...maar dat weet je nooit zeker.. 2 is duidelijk een hond ;) althans ik vind dat duidelijk maar ik heb ze alle 2 ook mn leven lang al ;) ik weet toevallig dat dat filmpje verder gaat en er nog wat voor komt (ooit op tv gezien)

hond komt er niet uit dus andere hond helpt hem omhoog en erna gaat hij er zelf uit om hem te helpen als hij veilig ver aan wal is laat hij hem met rust en gaat erna verder met zijn ding

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 19:13

nee idd ik ook niet... het bestaat vast!!! honden redden soms ook mensen enzo... er staat wel soms iets geschreven over paarden die iemand redden maar helaas nog geen filmpjes gevonden maar wie weet .. :D vinden we via deze weg iets

_Floss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 20:03

Sorry, naïeve filmpjes.

Vooral bij de eerste is duidelijk te zien dat de hond de dode hond aan het berijden is en door dit rij-gedrag wordt de dode hond echt toevallig naar de kant van de weg gereden.
Heeft dus niets met 'redden' te maken, en alles met dominantie.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 21:31

Schijnen dieren erg vaak te doen idd.. Overleden dieren bestijgen.. Er was toen ook een topic met foto's van een hond die bij zijn dode maatje zat.. dat was wel ontroerend.. maar ik heb geeeen idee meer wat dat topic was... Iemand?

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 21:51

nja ik weet niet het kan wel maar nog... zo duidelijk zie je het niet.. iig heb ff snel geyoutubet:P of dat het nu is! maar het gaat om het idee dat er geen mensen achter zitten die dus dan het paard er heen lijden ;)

ik weet iig al dan niet van deze filmpjes dat honden vaker dieren/mensen gered hebben en heb dr ook al beelde van gezien...ik zoek ze dus nu, buiten of deze filmpjes hierboven juits of onjuist zijn over een paard die iemand red ;) (al is het een meisje die int ijswater is gevallen en het paard trekt haar eruit....het gaat erom dat het bestaat, alleen vraag me af of er iets van op film te vinden is

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 08:27

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 08:42

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 08:57

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 17:26

dat buffalo's zo samen werken vaak heb ik al vaker gezien ;) dat nijlpaard is wel appart maar wat doet hij op t laatste? met zn mond en het hoofd met het arme beestje..kom dr niet goed uit of dat lief is of niet lief :S?

maar alé nog niks van een paard die echt iemand red :P en dan niet zoals de buffalo's ;)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:55

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 05:46

oke das dan wel geen filmpje maar wel leuk om te lezen...miss had ik dr toch fimpjes van dieren die mens of dier redden :P stiekem best leuk die andere filmpjes enzo

ow had geluid uit bij dat nijlpaard :D nu weet ik ook dat t goedaardig is :D

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 23:06

PP --> LN

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 23:21

Die filmpjes zijn wel mooi :)!
En dat verhaal van die bokker!

92smartie92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:07

Dat filmpje van dat nijlpaard heb ik al weleens eerder gezien, hij probeert bij dat hertje mond op mond beademing te doen.

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:44

ik ken wel een verhaal bij ons op stal. dat een jonge viel van zijn pony af. hij bleef toen even op de grond zitten want hij had ergens pijn. en toen kwam een ander meisje op hem af lopen om even te helpen toen draaide die pony zijn kont om en schopte haar heel hard. om die jongen dus te beschermen van je komt niet aan mijn vriendje. vind dat ook wel mooi verhaal.
ik vind trouwens het 1ste filmpje ook wel lijken of die hem echt aan de kant trekt en daardoor in die houding komt te staan omdat hij kracht moet zetten.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:54

Ik ken inderdaad alleen het verhaal van Tinker Sjimmie, die zijn baasje beschermde tegen een overvaller.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 18:04