wie o wie wilt mij helpen !!!!
Een tijdje geleden heeft een vriend mij opgegeven voor de Stoere Boerenmeidenkalender van 2010, onderdeel van het vakblad Boerderij (Reed Business).
In totaal waren er 120 aanmeldingen, waarvan een voorselectie van 60 meiden werd gemaakt. Deze laatste 60 werden vorige maand uitgenodigd voor een casting dag bij Reed Business in Doetinchem en hier zat ik bij!
wiehoeeee
Tijdens deze dag moest je jezelf presenteren voor een jury bestaande uit 4 personen. Wie je bent en wat je doet, maar vooral wat je binding met de landbouw is. Daarna volgde er een fotoshoot. Van deze castingsdag werden er uiteindelijk 18 meiden uitgekozen, welke een plekje op de kalender van de Stoere Boerenmeiden Kalender van 2010 krijgen. En ook daar zat ik bij!
In mei is er bij mij thuis een cameraploeg langs geweest om een filmpje te maken over mij en het bedrijf. Daarnaast is er ook een fotoshoot geweest.
Sinds vandaag kan er gestemd worden, wat bepalend is voor mijn plek op de Stoere Boerenmeiden Kalender van 2010. Dus bij deze; willen jullie op mij stemmen Voor een kalenderplek op de stoere boerenmeiden kalender 2010 !!!
Via de bovenstaande link kom je rechtstreeks bij het stemformulier, waarbij je mijn naam: Marjolein vd Bosch kan aankruisen om op te stemmen.
Het stemmen gaat per email adres. Dus wanneer je meerdere e-mail adressen hebt kan je ook meerdere keren op mij stemmen *hint hint* hihi Behalve dat je mij hiermee helpt maak je ook kans op 2 bioscoopkaartjes.
Ik zou het ontzettend waarderen !!
Laatst bijgewerkt door iefke op 29-06-09 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd.