Ik had gelezen dat iemand anders hier ook wat uitleg en om suggesties vroeg voor zijn/haar paardenspel + de url weergaf.
Samen met mijn vriend heb ik dus een paardenspel in elkaar gestoken, wat ondertussen in betafase zit.
Maar het kan waarschijnlijk nog beter of er zijn nog ideetjes die erbij kunnen om het alsnog beter te verkrijgen.
Wat het doel eigenlijk is, dat is om een paardenspel te creeren dat net iets meer rond paarden draait dan andere paardenspellen.
Meer aan disciplines, meer aan verzorging, dus meer werken rond het paard zelf. En natuurlijk ook voor jezelf doelen om te bereiken of doelen waaruit je kan kiezen uiteindelijk.
Iedereens suggesties/ideeen/tips,..., alles is welkom!
Wil je een beeld hebben van de site of alsnog lid worden al, dat kan op onderstaande url.
Je mag best ook reageren of je fantasie gebruiken zonder te gaan kijken naar de site zelf, dat moet je zelf even uitmaken.
http://www.combininghorses.nl
Tevens wil ik hier niet doelen op reclame voor Combining Horses maar het is ideaal om een grote groep mensen samen te krijgen om zo nog te zien wat beter kan.
Mijn enige doel is: uniek zijn en geen copie van maken van een ander paardenspel.
Ik wil geen exacte zelfde werking of zelfde ideeen.
Dus bokkertjes, interesse, wil je helpen... laat je reacties hier maar achter!
Groetjes
Miss Sira
. 
( maar heb er 1 zonder keuring)