Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik zit erover te denken om in de zomervakantie een trektocht te gaan maken van 5 dagen. Hoe hebben jullie je paarden voorbereidt als ik vragen mag? 
Arabesk schreef:En dan ook nog de matjes erbij? Heb je een foto van je tentje?
Ben je gewoon gaan rijden, of had je vantevoren gereserveerd?
, ik kan je tentje niet zo 123 vinden
Arabesk schreef:Nee precies, wij hebben toen de helft van de TK op afspraak gereden en de andere helft op de gok, maar ik merkte dat ik er zelf gewoon niet tegen kon om niet te weten waar we terecht zouden komen. *zenuwmoot*
Het zijn wel erg veel foto's Ant, ik kan je tentje niet zo 123 vinden
.Morrie schreef:en ik zie mezelf en mijn collega ook nog staan op 1 van de foto's....![]()
Zie dat je bij de Heidehoek hebt overnacht, dat is de kak-de-la-kak van het Gooi zeg......
NietCitaat:wat ik me zomaar afvraag: hoe deden jullie het met de vergunningen?
Ik heb gekeken hoe ik voor Soest aan een vergunning moest komen.Was me volkomen onduidelijk. Een paar jaar terug heb ik het wel voor t Gooi gedaan, dat was een hels karwei. En nu ging ik maar 3 km erdoorheen.Danielle_h schreef:Heey ik ben jullie tegen gekomen toen ik smiddags naar mijn eigen paardje reed in de polder bij zeewolde, jullie reden over het priempad. Ik dacht nog wat leuk een merens en een haflinger. Het lijken Ivy en Nirvana (die ken je vast) wel.
Ik vind het elk jaar weer leuk om jullie foto's te zien. SUPER!