Ik zingend op Nicky, Horses were my first love op de Gamefai

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mindfields

Ik zingend op Nicky, Horses were my first love op de Gamefai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 14:01

Hallo allemaal,

Met enige trots laat ik jullie dit filmpje zien. Na slechts korte voorbereidingstijd voor deze show en met een paard wat ik vorig jaar gratis kreeg omdat hij nogal een problematisch karakter had zo nu en dan en inmiddels door mij opgeleid is tot en met de Z2 dressuur waarin ik hem momenteel uitbreng, was het gisteren erop of eronder. Op de klanken van het door het Philharmonic Orchestra uitgevoerde nummer Music was my first love reed ik mijn fantastische Nicky Mindfields terwijl ik zong: Horses were my first love.

Ik had aant eind van het nummer geen lucht meer over vanwege a het warme weer en b paardrijden kost ook lucht maar oh wat ben ik trots op mijn paard.Hij liep er alsof hij dit al jaren doet en hij miste geen galopwissel.Hij deed het voor me en zelfs in ontspanning. We gaan nu de act verder uitwerken zodat het nog spectaculairder gaat worden. De bodem was enorm hobbelig, daar had Nick wel wat moeite mee in de drafstukken maargoed hij bleef doorgaan. Ik heb hem puur op de ontspanning rondgestuurd hoor,verzameling ga je niet echt zien in het filmpje maar het was voor hem de eerste keer zo;n show te doen dus beter lekker relaxed rondsturen. Verzameling komt wel weer als het wat meer normaal is voor hem.

Het commentaar werd gedaan door Frits van het Groenewoud, die al jaren voor de NOS de paardensport op tv van commentaar voorziet, alle grootheden die we allemaal kennen zoals Anky etc. Hij geeft aan het eind van het filmpje ook nog commentaar waar ik meteen op insprong en nog wat extra wisseltjes liet zien.

Iedereen was enthousiast en ik kon alleen maar trots zijn, op de enorme band die ik met dit paard heb en het gelukzalige gevoel dat hij me geeft als we samen aan het werk zijn. Soms schiet hij nog weleens in de stress maar we gaan dat allemaal overwinnen en het doel is nu ZZ-licht en misschien gaan we nog wel hoger komen.

Kijk en geniet van mijn geweldige, fantastische Nicky.

Hierbij bedank ik tevens IEDEREEN die het mogelijk heeft gemaakt om vandaag dit neer te zetten, waaronder Charles Monterie voor het ter beschikking stellen van de muziek, Herman van Mal als geluidsman en geestelijke bijstand en goede vriend, Jet Back als voormalig eigenaresse van Nicky en vriendin, Lex Tanger voor het filmen en het zijn van een geweldige vader, Rita Visman voor haar enthousiasme, de geestelijke bijstand voor Nicky door met haar rots in de branding Fabian bij mij in de ring te blijven vandaag, en verder iedereen die ik ken en waardeer en die het beste in mij naar boven halen. Overdreven, dit alles? Mag. Ik ben nu even de gelukkigste mens op aarde. En last but ABSOLUTELY not least: Bedankt Nicky. Ik hou zoooo veel van hem.

http://www.youtube.com/watch?v=OGa_AC_b-6I

Julia_14

Re: Ik zingend op Nicky, Horses were my first love op de Gamefai

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 14:09

Echt heel knap van je zeg, het ziet er erg gaaf uit! Lijkt me ontzettend moeilijk om tegelijkertijd paard te rijden en dan ook nog eens zo mooi te zingen *D
Echt een top prestatie, je hebt alle recht om trots op jezelf en je paard te zijn :)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 14:14

Wat gaaf zeg!
Super echt helemaal super wat jij daar presteert!

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 14:25

kippenvel !!! echt super zeg. je mag zeker trots zijn +:)+

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 19:37

Noor en Nick, wat een superstel!! :+:

Ik had natuurlijk al gereageerd maar wil je hier nog een keer zeggen dat ik onwijs trots op jullie ben. Kanjers zijn jullie samen!!

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:59

wouw noor!!
kreeg er helemaal kippevel van!toppie!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 23:41

wat gaaf!!!
kreeg er spontaan kippenvel van,wat moet dat mooi en emotioneel zijn geweest irl!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 04:55

Ha die Noor,
Met dank aan het vreselijke onweer heb ik je filmpje nog eens bekeken, ik had het natuurlijk al gezien.
Leef je droom... en ik denk dat hier je kracht ligt, in de mix van zang en rijden, want dat kun je beide!! En Nicky, die kan niet meer stuk!!! Trouwe Nicky die zó braaf de wissels om de twee passen showt en het ziet er zo gemakkelijk uit!

Verder hebben we het erover gehad, ik emo van de foto's van mijn allereerste wedstrijd met de zwarte, jij emo van jouw optreden, en ik emo van jouw optreden en jij emo van mijn foto's....
Tevens had je met het tonen van dit filmpje de grootste vrieskist van het Noorden ook al weten te ontdooien hahahaha, die diepvrieskerel van me, zelfs die moest een traantje wegpinken, en we hebben het er nog over gehad hij en ik, dat was niet in de laatste plaats om de zinsnede `horses of the future, and horses of the past` en dit was juist zo toepasselijk........ die ene horse of the past, je weet wel wie ik bedoel, die wordt hiermee ook nog even geèerd, ik vind dit óók nog eens een hommage aan Chagall!!!

Top dit en ik hoop je nog vaak zingend te paard te mogen bewonderen!

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 14:42

Mooi zeg! Knap paardrijden en dan ook zo zingen :j

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 14:46

Wat knap zeg! Heel mooi!
Je kan ook goed zingen. :j

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 19:39

Wow! Mooi zeg! Echt toevallig, ik heb vorige week ook een kür op dit (originele) nummer gereden, en echt veel is hetzelfde!

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 18:57

Echt netjes gedaan zeg.. Super..