Zo heel gek is het niet hoor. Binnen Nederland worden er ontzettend veel dieren verhuurt. Je kunt denken aan geiten, ezels, konijnen e.d. maar ook leeuwen, kamelen, krokodillen en cheetah's
Tja, als ze dieren van jong tot oud houden en stress e.d. tot een heel groot minimum beperken, het beestje een dierwaardig bestaan geven waar het diereigen gedrag kan vertonen is het geen gek idee.
Maar puppies heb je maar voor een paar weken en horen niet thuis in een kantoortuin! Dus... met jonge dieren blijft het een belachelijk idee.
Marijee
Geplaatst: 15-04-09 19:59
ik schrok ook de eerste keer, toen met 1 april, maar vind het wel goed dat ze zoiets maken Niet dat je dieren kan huren, maar dat je mensen zo bewust kan maken.
Hier vind ik niks van op bokt in de zoekmachine. Ik kan me wel een andere sit herinneren waar je ook puppies kon 'huren' en dan kon je op een knop drukken als je er eentje gekozen had om te huren, waarna je in plaats van bevestiging een hele preek kreeg over waar je allemaal aan moet denken als je hond neemt.
Hier zie ik dat nergens op de site..alleen dat je een mailtje kan sturen naar hun...ik hoop maar dat je een grote 'shame on you' mail terugkrijgt...dat er blijkbaar mensen serieus op reageren is al triest genoeg. Maakt blijkbaar niet uit als zo'n jong puppietje van hot naar her gesleurd wordt, als ie maar lief en schattig is voor de "huurders" .