Testers gezocht voor paardenprofielensite

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Een paardenprofielen site?

Leuk idee! Ga me zeker aanmelden
21 (41%)
Leuk idee, maar eerst even afwachten wat het is
16 (31%)
Waarom nog een profielenwebsite?
8 (15%)
Nee, niets voor mij
6 (11%)

Totaal aantal stemmen: 51

Frank1986

Testers gezocht voor paardenprofielensite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 18:09

Hallo allemaal,

Gezien er nog niet echt een mogelijkheid is om een profiel te maken echt speciaal voor jou, je paarden en je vrienden op paardengebied, zijn we de afgelopen maanden bezig geweest met het ontwikkelen van een hyverige website voor iedereen die iets met paarden heeft. Nu komen we in de eindfase van het hele ontwikkelen en is het bijna tijd om te testen. Nu raad je het al, we zijn op zoek naar paardenliefhebbers die een paar uurtjes willen besteden om als eerste een profiel aan te maken en de functies op de website te testen. Je krijgt er iniedergeval een gratis VIP member account voor. De functies als VIP zijn nog niet geheel klaar, maar je hebt iniedergeval enig voordeel op de rest.

Wat wij graag van je willen weten, wanneer je mee wilt werken is;

Naam:
Leeftijd:
Motivatie:

Ik vermoed dat, wanneer alles mee zit, we halverwege / eind volgende week kunnen beginnen met testen en dat over twee weken de website in de lucht is. Uireraard staan we bij het testen nog geheel open voor suggesties. LET OP: We zoeken wel een stel mensen die er serieus mee bezig willen.

Wanneer je tot de selectie behoort sturen we je een PB'tje met het verzoek om je email adres en daarbij ook de link naar de site. Die houden we nog heel eventjes voor onszelf ;)

_Esther

Re: Testers gezocht voor paardenprofielensite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:12

Naam: Esther
Leeftijd: 13
Motivatie: Lijkt me wel leuk ;)

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:20

Naam: Yfke
Leeftijd: 15 (bijna 16)
Motivatie: Ben erg benieuwd naar een paardachtige hyves, ik heb zelf informatica op school, dat kan miss. handig zijn.

Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:20

Naam: Nick
Motivatie: Het lijkt me leuk, heb veel tijd over, weet het een en ander van computer en hyves, en bel dol op paarden! :D

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:22

Naam: Steffie
Leeftijd: 17
Motivatie: Ik zit bijna de hele dag op de pc, veel computeruren op school dan is een paardenhyve veel leuker dan een normale hyves!

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:23

Naam: Lara
Leeftijd: 18
Motivatie: Omdat ik zelf een opleiding programmeren doe, vind ik het altijd leuk om bij te leren en eventueel te helpen.

paardje25

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:01

Naam:Elout
Leeftijd:14 (wordt 15)
Motivatie:Ik vind het een heel leuk initiatief,ik heb zelf paarden en ben er dol op. Verder vind ik het leuk om
op de computer te surfen,dus ik heb veel tijd. En,ik weet wat van computers dus ik kan wat helpen als je dat wil ;)

Verder,super!

groetjes,
Elout

Frank1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 19:47

Goed om te horen dat er in iedergeval een hoop enthausiasme is ;) wij hebben er iniedergeval de nodige uren ingestoken om er wat moois van te maken haha ;) tot zo ver even een tipje van de sluier:

Wat is er mogelijk
Het aanmaken van een profiel van jezelf wat geheel gericht is op paarden! Je kunt er foto's, video's en alle informatie die je wilt op kwijt. Verder kun je vrienden maken, een eigen groep maken, bijvoorbeeld van jou voorkeursras of van je manege. Je kunt reageren op het forum, elkaar (prive of openbare) berichten sturen, polls op jou profiel zetten etcetera.

Verder kan er natuurlijk nog veel meer ;) maar we nodigen jullie bij de lancering natuurlijk graag uit dat allemaal zelf te ervaren. Vooralsnog is de website, wanneer deze in de lucht is, alleen toegankelijk voor testers. Je kunt je uiteraard nog steeds aanmelden, woensdag zal ik iedereen voorzien van een berichtje. Ik denk dat 10 testers in eerste instantie een leuk aantal is.

Aanvullend:
We zijn voor de site natuurlijk ook moderators nodig die een oogje in het zijl houden en, mits een beetje kunnen programmeren in PHP, meewerken aan de ontwikkeling van de website. Heb je hierin interesse mag je dit natuurlijk ook aangeven. Vermeld dan wel even in welke scripttalen je ervaring hebt :)

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:50

Naam: Michelle
Motivatie: ik heb heel erg geintresseerd in van die niet-penny-ige paardenspelletjes en vind het erg leuk en gezellig om iets uit te testen en hoop mijn mening goed te kunnen onderbouwen. Ook heb ik voor het moderateren ( ? ) intresse :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:34

Naam: [***]
Leeftijd: 14
Motivatie: Leuk om iets uit te testen, en hyves begint een beetje saai te worden :))

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:37

Naam: Britt
Leeftijd: 16
Motivatie: Heb zelf ook een tijdje met het idee rondgelopen en nu het dus echt in werking wordt gebracht wil ik er zeker deel van uitmaken! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:01

Naam: [***]
Leeftijd: 18
Motivatie: Ik vind het altijd leuk om dingen te testen, ik ben zelf wel van dingen uitproberen. Dus dan is de kans groot dat ik ook snel foutjes ontdek ;).. Ik ben altijd moderator/beheerder van forums geweest, dus daar kan ik ook wel een oogje in het zeil houden als je nog mensen daarvoor zoekt.
Ik vind het wel een erg leuk initiatief. Leuk bedacht en hopelijk is de uitwerking net zo leuk :)

Groetjes, [***]

Veerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:20

Naam: Veerle
Leeftijd:12
Motivatie: Een soort paarden hyve lijkt mij echt super leuk! :D Daar heb je ook niet mensen die stom reageren op je paarden foto's en het is dan (hopelijk) niet zo penney-achtig als sommige andere sites. Lijkt me echt super en ga me zeker aanmelden!

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:36

Naam: Yvanka
Motivatie: Lijkt me echt heel leuk een soort van paarden-hyves :D
Mijn broer, neef & oom werken met computers en kunnen mij dus goed helpen :)
Zelf weet ik ook erg veel van computers.
Verder ben ik de hele dag wel op de computer te vinden ;)
Ik zou het super leuk vinden om als tester meetedoen :D

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 18:59

Naam: Yvana
Motivatie: Ik vind interessant en ook een erg leuk idee zo'n soort van hyves. Zeker de moeite waard om daar wat tijd in te steken en om jullie daarbij te helpen! Buiten dat lijkt het me natuurlijk ook erg leuk! Ben zeker in om als tester gebruikt te worden!

Aquilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 20:04

Naam: Kim
Motivatie: Ik probeer graag nieuwe site's uit op het paarden gebied. Ook al heb ik geen eigen paard, ik wil er graag over leren! En op een site die over paarden gaat kun je het beter doen dan op een site over iets anders ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 22:17

Vraagje ;)
Is er al wat meer bekend over de testers? :)
Pure nieuwsgierigheid ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 12:26

Naam: Renske
Motivatie: Omdat ik me wel kan vermaken met het maken van profielen en dat soort stuff :D

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 15:50

Naam: Rowie
Motivatie: Ik vind het wel leuk om het eens uit te proberen en te kijken wat er verbetert kan worden. Ook ben ik gewoon heel erg benieuwd naar hoe de site wordt en ik hoop dat hij een stuk beter is dan hyves :D

Frank1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 07:08

We hebben een beetje vertraging opgelopen helaas, maar vandaag krijgt iedereen een PB ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 09:52

Jeej :) Ik heb een Pbtje :)
Ga gelijk aan de slag, maar dat had frank vast al in de gaten.. haha

Aquilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 12:27

Tot nu toe nog geen PB gehad :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:27

PB gehad!

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:32

Ik heb een pb'tje, maar ik kan me niet registreren?

Aquilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:36

Iedereen heeft PB buiten ik :oo