Paarden blijven paarden! Sommige mensen vergeten dat wel eens
Daarom wou ik dit filmpje door de ogen van het paard even met jullie delen
T filmpje zelf vind k niet zo geweldig, de gedachte erachter wel! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Daarom wou ik dit filmpje door de ogen van het paard even met jullie delen
T filmpje zelf vind k niet zo geweldig, de gedachte erachter wel!
) er valt zo veel te zeiken over van alles en nog wat. Ik zou zeggen begin bij je zelf!
Er op rijden.. is ook best gek! Maar als ze er maar plezier in houden toch..?;) Ik kijk meestal zulke filmpjes ook niet uit
Sommige mensen in de paardenwereld zijn gewoon echt slecht bezig. ZusJacobs schreef:Tja, zullen we de paarden dan maar vrij laten? Hè? Zo valt er over álles na te denken, waarom hebben we honden, waarom lopen de meeste aangelijnt en waarom mogen ze niet snuffelen en lekker overal loslopen en katten pesten, of katten lekker binnen scheiten en pissen..goh. waarom moeten kinderen naar school (ik vind dat er teveel eisen zijn trouwens op school) er valt zo veel te zeiken over van alles en nog wat. Ik zou zeggen begin bij je zelf!
Groetjes
L_Ilse_L schreef:Jeej, mensen die het met mij eens zijn![]()
Hahah, mijn paarden staan alleen in de stal als het buiten te nat is. Dus das alleen maar fijn voor zeEr op rijden.. is ook best gek! Maar als ze er maar plezier in houden toch..?;) Ik kijk meestal zulke filmpjes ook niet uit
Sommige mensen in de paardenwereld zijn gewoon echt slecht bezig.
L_Ilse_L schreef:ZusJacobs schreef:Tja, zullen we de paarden dan maar vrij laten? Hè? Zo valt er over álles na te denken, waarom hebben we honden, waarom lopen de meeste aangelijnt en waarom mogen ze niet snuffelen en lekker overal loslopen en katten pesten, of katten lekker binnen scheiten en pissen..goh. waarom moeten kinderen naar school (ik vind dat er teveel eisen zijn trouwens op school) er valt zo veel te zeiken over van alles en nog wat. Ik zou zeggen begin bij je zelf!
Groetjes
Hallo, aangelijnde hondjes is wel wat anders hoor. Bovendien zijn honden veel meer (hoe zeg je dat even goed) aanhankelijk aan mensen/meer gesteld op de liefde van mensen. En naar school ga je voor jezelf
Miss_Malfoy schreef:Over die hackemore, geloof me, zo'n hefboom wil je niet, maar dan ook niet op je neus hebben. Dan nog 1000 keer liever een bit. Want ik neem aan dat ze 'm niet voor niks heeft, en er dus op een gegeven moment aan gaat trekken.
En dat is niet prettig aan je hoofd, want dat komt hard aan hoor. Doe dan gewoon een zadel op, cappie op, normaal bitje in, ga in de bak rijden en zorg dat je je paard onder controle leert krijgen in plaats van er maar zo'n ding aan te hangen. Want ja, het is toch bitloos, dus het kan niet zielig zijn? En dat krijg je dus van dit soort filmpjes.
Waarom zou iemand in de Z vaak met een stang rijden? Juist, hulpen verfijnen, daar is de hack bij mij dus ook voor, meer niet geen getrek niks..