Ja, het lijkt mij echt heel erg leuk om te doen. Dus ga eens kijken waar ik die dvd'tjes kan bestellen http://www.youtube.com/watch?v=Vf0q6qtThF4Dit vind ik een geweldig voorbeeld !Nog mensen hier die het leuk vinden of die er zelf al aan bezig zijn?
H et lijkt me wel best leuk eigenlijk!!Bij ons op de sportschool geven ze daar sinds kort ook les in, denk dat ik toch eens een lesje mee ga pakken
Dat ziet er wel leuk uit en ik deed spontaan mee met dansen, maar werd wel na 2 minuten weer moe. Ik sport al maanden niet meer.Waar geven ze les in zumba? Dat lijkt me wel leuke sport om te doen na al die jaren doodsaaie fitness.
Ik doe dat ook bij ons in de sportschool. Het is echt ontzettend leuk om te doen en ook erg vermoeiend
Hier in België geven ze nog geen lessen. In Nederland al wel heb ik gehoord Maar er zijn dvd's van. Dus die kan je bestellen & dan kan je lekker thuis dansen!
@ Valeriej: in België is er iig 1 sportschool die er les in geeft! Daar volg ik namelijk mijn Zumba lekker
Hee dat had ik bij zo'n best of shopping/tell sell programma gezien! Het lijkt me best wel leuk, alleen weet hier in de buurt geen sportschool die het geeft..
jaa leuk leuk!Heb vanmiddag de dvd's er voor gedownload:dbeter dan zo veel er voor te betalen bij Tellsell!Ga het nu 2 keer per week doen:)
Nu is er ook een sportschool in Leuven die de lessen geeft. Misschien ga ik eens een proeflesje nemen
ja heb die telsell reclame gezien en ga waarschijnlijk ook een cursus starten en dit filmpje is ook erg leuk
Gurly schreef:jaa leuk leuk!Heb vanmiddag de dvd's er voor gedownload:dbeter dan zo veel er voor te betalen bij Tellsell!Ga het nu 2 keer per week doen:)Mag ik vragen waar jij die bij hebt gedownload?